Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در جشنواره قرآن، عترت و نماز بخش شاوور شوش خواستار رفع مشکلات آب آشامیدنی روستای میثم تمار این بخش شد.

امام جمعه اهواز در محل با مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان تماس گرفت و خواستار رفع مشکل آب اهالی روستای میثم تمار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشور مزرعه رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوش گفت: چاه آب برای رفع مشکل روستای میثم تمار حفر شده، ولی هنوز تجهیز نشده است.

او تجهیز این چاه را نیازمند ۵ میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: زمینی در سال ۹۶ با همت شورا، اهالی و خانواده خیر شهید ضمدی برای حفر چاه آب روستا داده شد که یک حلقه چاه ۱۰۰ متری در آن حفر شده است.

عاشور مزرعه بیان کرد: این چاه با کمک مسوولان شهرستان و اداره کل آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد ریال حفر شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شوش با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این طرح آبرسانی اظهار داشت: اکنون تابلوی برق این چاه مشکل دارد، ولی با وجود ارسال به همدان بدلیل کمبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب آشامیدنی آب و فاضلاب بحران آب آب و فاضلاب روستایی روستای میثم تمار رفع مشکل حفر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه این مخزن شستشو و گندزدایی شد،  افزود: شستشوی مخازن آب با مقدار ۱۷۰ مترمکعب آب توسط دستگاه پر فشار واترجت به همراه ۶۰ کیلوگرم پودر پرکلرین جهت ضدعفونی کردن مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در پایان تصریح کرد: کلیه مراحل شستشوی مخزن‌های آب تحت نظارت کارشناسان کنترل کیفی امور آب و فاضلاب ارومیه و مراکز بهداشت این شهرستان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند