Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:25:30 GMT

آمار استثنایی رونالدو در ضربات پنالتی(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۶۹۶۲۵

آمار استثنایی رونالدو در ضربات پنالتی(عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، در ضربات پنالتی آمار خیره کننده ای را به جا گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یوونتوس در چهارچوب رقابت های هفته بیست و دوم سری آ رو در روی فیورنتینا قرار گرفت و در نهایت موفق شد با سه گل حریفش را شکست دهد تا جایگاه خود در صدر جدول رقابت های سری آ را تثبیت کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کریستیانو رونالدو در بازی دیروز نیز موفق به گلزنی شد تا در نهمین دیدار متوالی سری آ موفق به گلزنی شده باشد و به رکورد داوید ترزگه فرانسوی در این زمینه برسد. 

 

 

 

 

نکته جالب اما این است که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس هر دو گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رونالدو حالا در طول دوران فوتبال خود ۱۵۱ بار پشت ضربات پنالتی ایستاده و آمار خیره کننده ۱۲۶ پنالتی گل شده را به ثبت رسانده است. این در حالی‌ست که تنها ۲۶ ضربه پنالتی او هدر رفته است؛ موضوعی که باعث شده او آمار ۸۲ درصد نرخ موفقیت در ضربات پنالتی را به ثبت رسانده باشد.

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • گل‌ها و ضربات پنالتی دیدار فوتسال ایران ۳ (۶) - (۵) ۳ ازبکستان
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم