Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت پرداخت ۵درصد سهم آموزش و پرورش توسط شهرداری ها، خاطرنشان کرد: مقرر شد شهرداری ها تمام توان خود را برای تحقق پرداخت سهم آموزش و پرورش به کار ببندند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه برقراری عدالت آموزشی در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان از اولویت‌های مجموعه اجرایی استان است، خاطرنشان کرد: حوزه آموزش و پرورش به عنوان یک حوزه زیرساختی قلمداد می شود و توسعه متوازن این نهاد می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاخص فضای فیزیکی مدارس یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار در ارتقای شاخص های کیفی آموزش و پرورش استان است، خاطرنشان کرد: با ساخت یک‌هزار و 330کلاس درس جدید در سال جاری، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس عملکرد درخشانی در حوزه ارتقای شاخص فضاهای آموزشی استان داشته است. البته در این حوزه نیاز به کار مستمر داریم تا بیش از پیش به میانگین کشوری سرانه فضای آموزشی نزدیک شویم.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر ضرورت پرداخت 5درصد سهم آموزش و پرورش توسط شهرداری ها، خاطرنشان کرد: مقرر شد شهرداری ها تمام توان خود را برای تحقق پرداخت سهم آموزش و پرورش به کار ببندند. در همین راستا در جلسه آینده شورای آموزش و پرورش گزارشی از این اقدام ارائه خواهد شد تا شهرداری‌هایی که سهم آموزش و پرورش را پرداخت نکرده‌اند با دستور اینجانب از محل حساب های بانکی آنها سهم آموزش و پرورش برداشت و به مجموعه تعلیم و تربیت استان پرداخت شود.

دستور استاندار خوزستان برای بازگشت نام شهید مسیحی به یک خیابان اهواز / شهرداری فوری اقدام کنداستاندار خوزستان‌: شهید ‌سلیمانی محبت و خدمات ارزنده‌ای به استان خوزستان داشتاستاندار خوزستان: اقدامات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در بندرماهشهر کافی نیست

شریعتی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرستان اندیکا، یادآور شد: توسعه زیرساخت های مناطق کم برخودار از اولویت های مجموعه اجرایی استان خوزستان است و توسعه شهرستان اندیکا در همه حوزه ها به خصوص آموزش و پرورش نیز به عنوان یک اولویت دنبال می شود.

انتهای پیام/331/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خوزستان سهم آموزش و پرورش آموزش و پرورش شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند