Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده، معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: البته با وجود مصوبات قبلی دو شرکت استقلال و پرسپولیس هنوز برای تشکیل کمیته حسابرسی اقدامی نکرده‌اند و براساس مصوبه جدید هیات مدیره دو باشگاه آقای رسول‌پناه از پرسپولیس و کامران منزوی از استقلال به عنوان عضو مالی به این کمیته برای امور حسابرسی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نکته دیگر در زمینه دارایی‌های دو باشگاه، ساختمان مرکزی آن‌هاست که با مصوبه جدید کمیته واگذاری مقرر شد فدراسیون فوتبال نسبت به انتقال قطعی ساختمان‌های مرکزی متعلق به دوباشگاه استقلال و پرسپولیس اقدام کند.

مسوول پیگیری واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس در پایان تصریح کرد: البته خبر خوب این که کمپ مرحوم حجازی و مستندات احراز مالکیت شرکت فرهنگی - ورزشی استقلال در اختیار اداره کل حقوقی و املاک قرار گرفته و ان‌شاءالله با طی تشریفات قانونی و بررسی مستندات اقدامات لازم در این مورد صورت گیرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه استقلال و پرسپولیس دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است، گفت: امروز بهترین روز سابقه کاری من در ورزش کشور است که با یک اتفاق خوب همراه شد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: ۳۵ سال است که سابقه حضور در ورزش کشور را داشته‌ام و می‌توانم بگویم امروز بهترین روز من در ورزش بوده و واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در تاریخ ورزش ایران است.

ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی