Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:09:04 GMT

دو واحد مسکن مددجویی در زرندیه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۹۲۱

دو واحد مسکن مددجویی در زرندیه افتتاح شد

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۲ واحد مسکونی مددجویی و کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار در شهرستان زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « احمد حاج دایی» در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت:  عملیات ساخت  این واحد ها  توسط بهزیستی و باهمکاری و تعامل بنیاد مستضعفان، بنیادمسکن، اداره کل راه وشهرسازی، انجمن خیرین مسکن ساز و سهم آورده خود مددجویان محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی ضمن تاکید بر دستگیری از محرومین و نیازمندان، افزود: مسکن و اشتغال دو اولویت و خواسته مددجویان این نهاد است که ما نیز تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این نیاز مددجویان بکار گرفته ایم.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی خیرین و نیکوکاران افزود: خیرین و نیکوکاران  همواره در کنار سازمان بهزیستی هستند و به عنوان بازویی توانمند به ما در ارایه خدمات به مددجویان کمک می کنند.

 

این مقام مسئول حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران را گره گشای بسیاری از مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: این کمک ها سبب می شود تا ما نیز بتوانیمد کمک حال جامعه هدف باشیم و تا کنون خیرین نشان داده اند که می توانند نقش موثری در پیشرفت و توسعه جامعه داشته باشند

 

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: به منظور ساخت این 2 واحد مسکونی بالغ بر 1200000000ریال اعتبارات هزینه شده است که تحویل مددجویان تحت نظارت بهزیستی شهرستان زرندیه می شود.

 

حاج دایی همچنین در آیین افتتاح کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار نیز  ادامه داد:  کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار نیز با اعتباری بالغ بر 700000000ریال و جهت اشتغال برای 6 نفر افتتاح شده است.

 

وی با تاکید بر این که بانوان نقش مهم و موثری در جهت تحقق رونق تولید ملی دارند، افزود: حمایت از این بانوان وظیفه همه افراد به ویژه مسئولان است تا بتوانند زندگی خود و خانواده را به راحتی اداره کنند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد دهه فجر دهه فجر دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر ایام الله دهه فجر نماز جمعه دهه فجر استان مرکزی مسکن مددجویی کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار خیرین و نیکوکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد