Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:33:57 GMT

چند طرح عمرانی و خدماتی در بردسکن افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۴۵۴

چند طرح عمرانی و خدماتی در بردسکن افتتاح شد

ساماندهی، ایمن سازی و روکش آسفالت تقاطع روستایی علی آباد، کشمر و آبنو از توابع بخش مرکزی بردسکن از جمله این طرح‌هاست.

معاون عمرانی فرماندار بردسکن به خبرنگار ایرنا گفت: این تقاطع یکی از نقاط مستعد حادثه بود که مشکلاتی را برای اهالی این روستاها داشت لذا ساماندهی و ایمن سازی شده و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی عصمتی مقدم افزود: دولت و نظام اسلامی اولویت خود را تامین سلامت و امنیت مردم قرار داده و مردم نیز همیشه پشتیبان نظام بوده و با استقامت و ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه و مشکلات معیشتی نظام و دولت را یاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: دو رویداد مهم ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند در پیش است که مردم با حضور پرشور و گسترده خود در آنها بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.

در این مراسم همچنین کارگاه صنایع غذایی، صنایع فرش و کارگاه تعمییر خودرو سواری، تعمیر تراکتور تیلر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه ای، آموزشگاه‌ها و محیط کار واقعی نیز گشایش یافت.

بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات صنایع غذایی فرش فنی و حرفه ای نظام اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)

دریافت 25 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6096518

دیگر خبرها

  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • عزاداری مردم روستای «خمی» بردسکن در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن