Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:23:36 GMT

امنیت کشور از برکات رشادت و ایثار شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۰۹۲۳

امنیت کشور از برکات رشادت و ایثار شهدا است

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به این که اخلاص و فوز عظیم شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: امنیت، عزت و استقلال امروز کشور را از شهدا داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد،«حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی» امروز (14 بهمن) در منازل شهیدان شمس‌آبادی و محرابی از شهدای مدافع حرم و نیز شهید گیوه‌چی از شهدای انقلاب اسلامی، حضور پیداکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تولیت آستان قدس رضوی در این دیدارها به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و گفت: امنیت، عزت و استقلال امروز کشور را از شهدا داریم؛ اگر ازخودگذشتگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مدافع حرم نبود، داعش همان بلایی که سره کشورهای سوریه و عراق آورد بر سر کشور ما نیز می‌آورد؛ امنیت کشور از برکات رشادت و ایثار شهدا است.

 

حجت‌الاسلام مروی با بیان این که ایمان و اخلاص شهیدان مایه غبطه است؛ ادامه داد: اخلاص و فوز عظیم شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود، این روحیه‌ها از عنایات و توفیقات الهی است؛ در حالی که فراق را خانواده های معزز شهدا تحمل می‌کنند، ما در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم؛ ما نباید برای آن‌ها گریه کنیم؛ باید برای خودمان غصه بخوریم زیرا آن‌ها راه صد ساله را یک شبه پیمودند.

 

پایان پیام/540

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر اردبیل انقلاب اسلامی معامله قرن طرح معامله قرن نماز جمعه شهدا انقلاب اسلامی شهدا مدافع حرم تولیت آستان قدس رضوی خانواده شهدا دیدار با خانواده شهدا حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان گفت: حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم، اتفافات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در مراسم آئین تکریم و معارفه چند تن از مدیران شهرداری اظهار کرد: زودتر از آن که فکر کنیم دیر می‌شود، سرلوحه و جلودار ابراز رضایتمندی مردم مدیریت شهری است که با تمام ارکان زندگی مردم سروکار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص در خدمت‌رسانی مدیران افزود: اخلاص خون شهید زاهدی کاری کرد که پس از آن عملیاتی انجام شد و دنیا را مبهوت خود کرد، عملیاتی که زودتر اطلاع‌رسانی شد، اما آسیب جدی وارد کرد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حیات طیبه، پاک و مطهر در خودنمایی نیست بلکه در اخلاص و پاکی است، گفت: اگر برای خدا کار کرده و دنبال مقام نباشیم اتفاقات بزرگی ابتدا برای خودمان خواهد افتاد، سپس شاهد اثرگذاری آن خواهیم بود.

نادرالاصلی با تاکید بر اهمیت امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: کارهای خوب را خوب انجام دهید و خوب به مردم نشان دهید، به خاطر خدا تبلیغ کنید، امروز افتخار می‌کنیم که عملیات پروژه مترو با تمام قصه‌ها با چندین میلیارد بودجه در این دوره پیگیری شد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تا مردم که به‌عنوان صاحب و ارباب ما هستند دیده شوند، ادامه داد: این اقدام به دست مدیران در حوزه مناطق کم‌برخوردار و سایر حوزه‌ها و دستگاه‌ها می‌تواند خود را نشان دهد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان شهر اصفهان با بیان اینکه حدود سه سال گذشته مجموعه مدیریت شهری اتفاقات خوبی رقم زد، اما مردم ما بیشتر از این حق دارند، گفت: به‌عنوان کسانی که می‌توانیم امیدآفرین برای مردم باشیم وظیفه سختی داریم، خداوند به شما مدال افتخار داده است و حتماً رضایت خدا را به همراه دارد، اما باید تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 747909

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ