Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنان تکواندوکار ایران در تورنمنت بین‌المللی ترکیه به ۲ مدال طلا و پنج برنز دست یافتند.

به گزارش ایرنا تورنمنت بین‌المللی ترکیه از صبح امروز (دوشنبه) در شهر "استانبول" ترکیه برگزار شد و تیم زنان تکواندوی ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود در این تورنمنت شرکت کرد.

در نهایت تیم کشورمان در این رویداد به ۲ مدال طلا و پنج برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج تکواندوکاران کشورمان بدین شرح است:

وزن دوم (۴۹- کیلوگرم):

«غزل سلطانی» ابتدا «ملک پولات» از ترکیه و سپس «بیانا لیجر» از روسیه را شکست داد. وی در ادامه برابر نماینده قزاقستان به برتری رسید تا با صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

وی در نیمه نهایی رقیبی از ترکیه را مغلوب کرد و در فینال نیز برابر «مانوپوا» ازبکستانی به پیروزی ۸ بر ۴ رسید و طلایی شد.

وزن سوم (۵۳- کیلوگرم):

«ناهید کیانی» برابر «اسما تات» و «کدر اسن» هر دو از ترکیه برنده شد و در ادامه ملی‌پوشان آذربایجان و یونان را از پیش رو برداشت و به فینال رسید.

کیانی در مبارزه پایانی مقابل رقیبی از کشور میزبان به برتری رسید و طلا گرفت.

وزن چهارم (۵۷- کیلوگرم):

«تینا مدانلو» در گام نخست، «فرناندا آگویره» از شیلی را در راند طلایی مغلوب کرد و سپس نمایندگان ترکیه و نروژ را با شکست بدرقه کرد تا به نیمه نهایی راه یابد، اما در این مرحله به آمریکا باخت و برنز گرفت.

وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم):

«طیبه پارسا» مقابل «هلال کایا» و «آئیم اوگیمان» هر دو از ترکیه پیروز شد و در نیمه نهایی مغلوب لیتوانی شد و برنز گرفت.

وزن ششم (۶۷- کیلوگرم):

«یلدا ولی نژاد» ابتدا استراحت داشت و سپس «کلاودیا گایاردو» از شیلی را مغلوب کرد و در ادامه هوگوپوشی از گابن را برد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی به نماینده جمهوری آذربایجان نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

«کیمیا همتی» برابر «راندی دینگلاند» نروژی و سپس حریفی از میزبان پیروز شد. او در ادامه به ملی‌پوشی از جمهوری آذربایجان باخت و حذف شد.

«ملیکا میرحسینی» مقابل «سیمگه اوزکان» از کشور میزبان و «الین جوهانسون» از سوییس برنده شد و سپس به هائیتی باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

وزن هفتم (۷۳- کیلوگرم):

«زینب اسماعیلی» از سد «غمزه ازدمیر» ترکیه‌ای و «آیگول یلوبای» قزاقستانی به برتری دست یافت و سپس به «آلتئا لارین» فرانسوی باخت و او نیز برنزی شد.

وزن هشتم (۷۳+ کیلوگرم):

«اکرم خدابنده» برابر «فاطما نور» و در ادامه مقابل «آسیه آیترک» هر دو از ترکیه به برد رسید و در ادامه مقابل «اسوتلانا اسیپوا» از ازبکستان با شکست مواجه شد و برنز گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/002zF3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تکواندو دو از ترکیه نیمه نهایی نیمه نهایی برنز گرفت دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه در اولین روزهای سال 1403 اعلام شد که فینال جام حذفی در ورزشگاه نوی شهر کرمان برگزار خواهد شد، اما این ورزشگاه هنوز آماده بهره‌برداری نشده است.قرار بود ورزشگاه امام علی(ع) کرمان تا اوایل اردیبهشت ماه تجهیز و آماده استفاده باشد ، اما این اتفاق رخ نداده و بعید هم هست به فینال جام حذفی برسد.

در چنین شرایطی با توجه به کنار رفتن استقلال و پرسپولیس از تورنمنت جام حذفی، شایعاتی درباره احتمال برگزاری فینال این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران مطرح شده است. با این حال سازمان لیگ قصدی برای برگزاری بازی نهایی جام حذفی در پایتخت ندارد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما ورزشگاه آزادی تهران قطعا میزبان فینال حذفی نیست و کمیته مسابقات مشغول بررسی شرایط اعلام ورزشگاه میزبان این تورنمنت است.

ورزشگاه‌های شهدای مس رفسنجان(در صورت عدم صعود مس به فینال)، امام رضا(ع)مشهد، شهدای فولاد اهواز، نقش جهان اصفهان(در صورت عدم صعود سپاهان) و یکی دو ورزشگاه دیگر گزینه‌های سازمان لیگ برای برگزاری دیدار فینال است که هنوز در این خصوص جمع‌بندی نشده و باید دید در نهایت بازی نهایی این تورنمنت جذاب در کدام شهر برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ چادرملو اردکان، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، مس رفسنجان و سپاهان اصفهان 8 تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی هستند که با شناخت حریفان بعدی خود به کارشان در جام حذفی ادامه می‌دهند.

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند