Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:03:43 GMT

قصور پزشکی در پرونده مرگ زن باردار شاهرودی وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۱۷۰۸

قصور پزشکی در پرونده مرگ زن باردار شاهرودی وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد ابوالقاسمی فر غروب دوشنبه در نشست خبری کارگروه سلامت و آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در مورد پرونده مرگ زن باردار قصور پزشکی صورت گرفته است، ابزار داشت: این خانم دوشنبه به بیمارستان خاتم مراجعه و توسط پزشک وی ساعت ۱۱:۱۵ بستری و کارهای اولیه بر روی این فرد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بعد از تولد نوزاد مادر دچار خونریزی می‌شود، افزود: نتیجه گزارش بعد از تکمیل مستندات لازم به دادستانی ارسال می‌شود که با توجه به بررسی‌های که صورت گرفت قصور پزشکی در آن وجود دارد و بحث کمبود تجهیزات مطرح نیست.

۱۰۰۰پ زشک فارغ التحصیل دانشگاه آزاد شاهرود هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه دانشگاه پزشکی این دانشگاه ۳۰ سال قدمت و پنج هزار فارغ‌التحصیل داشته است، ابراز داشت: تعداد دانشجویان در سال ۹۴ با میزان ۱۲ هزار نفر اکنون به سه هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است که راهکار سازمان مرکزی نیز حمایت از واحدهایی نظیر شاهرود است.

ابوالقاسمی فر بابیان اینکه از طریق وزارت علوم مجوز واحد بین‌الملل برای دانشجو رشته غیرپزشکی اخذشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه پردیس علوم تحقیقات تعطیل‌شده بود مجوز راه‌اندازی آن صادر شد و پیش بینی می‌شود این اقدامات نقش بسزایی در جذب دانشجو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این دانشگاه هزار پزشک، دو هزار پرستار، هزار متخصص علوم آزمایشگاهی و ۷۶۰ هوشبری به جامعه تحویل داده است، افزود: در بیمارستان خاتم هشت هزار نفر برای درمان در ۱۰ بخش مراجعه کردند که این ظرفیت توانست بار مهمی را از بیمارستان‌های دولتی شاهرود کم کند.

کد خبر 4843781

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شاهرود قصور پزشکی شاهرود احمد ابوالقاسمی دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین شهرکرد گرگان ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس انقلاب اسلامی ایران بیرجند قصور پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود