Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس رضایی دوشنبه شب در آیین افتتاحیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان اظهارداشت: ورود بخش خصوصی به این عرصه و احداث سالن‌های سینما به توسعه زیرساختها افزوده است.

 وی تصریح کرد :جشنواره فیلم فجر اصفهان هر سال بهتر و با قدرت‌تر از سال قبل برگزار شده و در تراز جشنواره فیلم  فجر تهران است و این جشنواره در سال‌های متوالی به محلی برای نمایان شدن هنر هنرمندان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر محل مناسبی برای عرضه هنر هنرمندان سینمای کشور است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برگزاری این جشنواره به معنای این است که هنر در این سرزمین و این استان متوقف نشده و پویایی خاص خود را دارد و در جریان است.

وی ادامه داد: فیلم‌های سودای سیمرغ در سال‌های گذشته با تلاش مدیران و هنرمندان اصفهان به نمایش گذاشته شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: با ورود بخش خصوصی و استفاده از پردیس‌های سینمایی در سال‌های گذشته به عرصه سینما به عزت و سربلندی استان افزوده شده است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: ۴۳ سالن سینما با ۱۲ هزار و ۳۴۱ صندلی در این استان وجود دارد که از این تعداد ۳۳ سالن در کلانشهر اصفهان است.

رضایی افزود: اصفهانی‌ها از ابتدای سال‌جاری تا پایان ماه آذر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صرف هزینه‌های سینمایی خود کردند.

استاندار اصفهان با تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: برای تحلیل دستاوردها و ریشه‌های انقلاب در چهل سال گذشته کم‌کاری کردیم.

وی با اشاره به سه انقلاب فرانسه، روسیه و ایران بعنوان انقلاب های بزرگ در جهان گفت: مقایسه انقلاب اسلامی ایران با ۲ انقلاب دیگر یک اصل اشتباهی است و قابل مقایسه نیست.

رضایی تاکید کرد: هدف و جنس و ریشه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: مردم کشور ما با وجود همه تحریم‌ها و شیطنت‌هایی که دشمنان علیه نظام ما بوجود آوردند، جشنواره فیلم فجر را با همت هنرمندان برگزار می‌کنند و این یعنی زندگی در این کشور جریان دارد.

در پایان این مراسم از همسر و فرزند سردار شهید زرین، امیر هوشنگ جمشیدیان(مستند ساز)، شهریار دخانی (بازیگر) و مرتضی کیوانداریان (بازیگر) تجلیل شد.

همچنین تمبر یادبود دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان هم با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان ایران جامعه جشنواره فیلم جهان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه