Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ورزشکاران روستایی خراسان رضوی در رقابت‌های کشوری جام "خوشه چین" مقام نخست را به دست آوردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، نایب رییس ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران روستایی این استان در نخستین دوره المپیاد ورزش‌های روستایی کشور “جام خوشه‌چین” در شیراز موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیه رضایی افزود: این ورزشکاران با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: ورزشکاران خراسان رضوی در رشته چوبکشی بانوان در بخش سنگین وزن مدال طلا، رشته چوبکشی بانوان در وزن سبک مدال نقره، رشته هفت سنگ مهارتی بانوان مدال طلا، رشته والیبال بانوان مدال نقره، چوبکشی وزن سبک مردان مدال نقره و رشته دو و میدانی مردان نیز مدال برنز کسب کردند.

مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام خوشه‌چین ویژه ورزشکاران روستایی و بازی‌های بومی با حضور ۷۰۰ ورزشکار دختر و پسر کشور از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه جاری در ورزشگاه حافظیه و سالن‌های کوثر، دراگ، حجاب، شهید دستغیب، ربانی و شهدای قصردشت شیراز و در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دو و میدانی، چوب‌کشی و هفت‌سنگ مهارتی برگزار شد.

در این رقابت‌ها، استعدادهای ویژه شناسایی و به فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌محلی معرفی می‌شوند.

نخستین دوره جام خوشه‌چین با شعار “بهترین‌ها از بین بیشترین‌ها” به صورت روستا پایه انجام شد و ورزشکاران از سطح روستا به بخش، شهرستان، استان، منطقه و در نهایت به مرحله ملی راه پیدا کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی کشور روستایی و بازی های بومی ورزشکاران روستایی خراسان رضوی جام خوشه چین رقابت ها نخستین دوره مدال نقره مدال طلا ۲ مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی