Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:31:26 GMT

واگذاری مرز شلمچه به منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۴۵۲۳

واگذاری مرز شلمچه به منطقه آزاد اروند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیروز در آیین افتتاح بزرگترین و مجهزترین ایکس ری کشور در مرز شلمچه گفت: یکی از مشکلات مرز شلمچه نبود ایکس ری کامیون بود که در حال حاضر و به همت متخصصان داخلی راه اندازی شد و امیدواریم سبب افزایش صادرات به کشور عراق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه در بحث مدیریت مرز شلمچه در تلاش هستیم تا مدیریت این مرز را به منطقه آزاد اروند واگذار کنیم.

استاندار خوزستان گفت :در حال حاضر این حرکت در حال انجام است تا به این ترتیب به رونق مرز و منطقه کمک کنیم و شرایط را برای صادرات بیشتر، حضور بیشتر اتباع عراقی و استفاده از امکانات تجارت را بیش از پیش فراهم کنیم.

شریعتی با اشاره به اینکه سعی شده  تا با همکاری و هماهنگی یکدیگر شرایط را فراهم کنیم، گفت: امیدواریم با هماهنگی بیشتر میان استان و منطقه آزاد اروند تمام مسائل رفع شود.

او افزود: هیچ منطقه‌ای در کشور شرایط منطقه آزاد اروند با جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر را ندارد و همین مسئله مشکلات این منطقه را نیز دو چندان می‌کند. همچنین این میزان جمعیت مسؤولیت سنگین‌تری بر دوش منطقه اضافه کرده و توقعات را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزشلمچه استاندار خوزستان منطقه آزاد اروند افزایش صادرات منطقه آزاد اروند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره