Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی در خیابان دماوند تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ۴ و ١٢ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه ریزش یک منزل قدیمی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان زاهد کاشانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند ساختمانی که به نظر می‌رسد بسیار قدیمی است، بدون وجود گودبرداری در اطراف آن، فرو ریخته است.

به گفته وی، ساکنانی که در سایر خانه‌های این محله زندگی می‌کردند، اظهار می‌کردند که این خانه مدتی است تخلیه شده است.

ملکی با تاکید بر اینکه علت اصلی ریزش این ساختمان باید توسط کارشناسان بررسی شود، اما به نظر می‌رسد این ساختمان به علت فرسوده بودنش فرو ریخته است، گفت: در لحظات اولیه این حادثه طبقه اول تخریب شده بود و در مدت زمانی که آتش نشانان در محل حضور داشتند و مشغول بررسی بودند، سقف طبقه دوم هم تخریب شد، اما خوشبختانه فردی آسیب ندید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه اطلاعات حاکی از آن بود که این منزل متروکه است، گفت: آتش نشانان در حال جست و جو و بررسی هستند که اگر افرادی در این محل حضور دارد عملیات نجات را انجام دهند، اما تا کنون شواهدی در مورد اینکه فردی در محل حضور داشته، به دست نیامده است. همکاران هلال احمر نیز با سگ‌های زنده‌یاب در محل حضور یافتند اما تا کنون هنوز موردی مشاهده نشده است.

ملکی ادامه داد: برخی از افراد در نقاط شهر املاک قدیمی دارند که به علت متفاوت آن را به صورت متروکه رها کردند، حتی برخی از این خانه‌ها درب ورودی و خروجی مناسبی ندارد و افراد به راحتی به خانه‌های متروکه ورود پیدا می‌کنند. وجود اینگونه املاک و ساختمان‌ها  امنیت محله را بر هم می‌زند. همچنین مالکان باید بدانند که اگر ساختمانی متروکه تخریب شود و فردی که حتی بدون اطلاع صاحبان خانه در محل حضور داشته آسیب ببیند، مالکان از نظر حقوقی درگیر می‌شوند؛ پس حتما باید به وضعیت این دسته از خانه‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني خیابان دماوند آتش نشانان محل حضور آتش نشانی خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • روایتی از تاثیرات حضور گشت ارشاد در خیابان‌ها
  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور