Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران یک کارخانه تولید ماسک در "سونگ‌جیانگ" در حومه شانگ‌های بی‌وقفه ماسک بهداشتی تولید می‌کنند. تقاضا برای خرید ماسک در چین به دلیل انتشار ویروس کرونا افزایش یافته و بسیاری از مردم در چین و هنگ‌کنگ برای خرید ماسک صف کشیده‌اند.

این روزها بسیاری از مردم جهان به دنبال ماسک بهداشتی هستند و ترس از کمبود ماسک تنها به چین ختم نمی‌شود و به غرب نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش عصر ایران به نقل به گزارش "فایننشال تایمز"،  بسیاری از خرده‌فروشان، تولیدکننده‌گان و داروخانه‌ها در چین و بسیاری از نقاط جهان به دلیل اپیدمی ویروس کرونا تمام ماسک‌های خود را فروخته و دیگر محصولی برای فروش ندارند.

شرکت‌ها و تولیدکنندگان ماسک در سراسر جهان در حال افزایش تولید برای برآورده کردن تقاضا هستند. این افزایش تولید به دلیل افزایش تقاضای مردم برای حفاظت بیشتر از خودشان در برابر کرونا صورت می‌گیرد.

در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا در بسیاری از کشورهای اروپایی شناسایی شده است.

گروه "M3" به عنوان تولیدکننده ماسک‌های طبی N95 اعلام کرد که ظرفیت تولید خود را افزایش داده است و در حال همکاری با توزیع‌کنندگان برای برآورد کردن این نیاز است.

این شرکت مستقر در "مینه‌سوتا" آمریکا در این باره گفت: پیش از انتشار کرونا دو واقعه آتش‌سوزی استرالیا و فوران آتش‌فشان فیلیپین فشار زیادی را بر افزایش تولید این شرکت وارد کرد.

آنها اعلام کردند: در دو حادثه فیلیپین و استرالیا بر عرضه تقاضا نظارت کردیم و از میزان موجودی ماسک در هر لحظه مطمئن شدیم.

شرکت‌ "خدمات SP " تامین‌کننده تجهیزات درمانی در بریتانیا در حال ارائه راه‌کار‌ی برای تامین ماسک  است. تقاضای هفته گذشته‌ این شرکت برای ماسک با تقاضای دو سال گذشته آن برابری می‌کند.

"سیمون لجنت" مدیرعامل شرکت خدمات پزشکی در "تل‌فورد" بریتانیا در باره ماسک‌ها گفت: ماسک M3 در حاضر بسیار محبوب است و همگان ماسکی از این برند را می‌خواهند.

شرکت "کمبریج ماسک" یک شرکت تولیدی که ماسک‌های فیلتردار را برای بخش‌های نظامی می‌سازد نیز با تقاضای بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. این شرکت پس از دریافت درخواست سفارش از کشورهای فرانسه و پورتوریکو  حدود 10 میلیون ماسک را به فروش رسانده است.

"کریس دابینگ" مدیر عامل اجرایی این شرکت در این باره گفت: این اولین بار است که در یک رویداد جهانی مردم به صورت هماهنگ نقاب می‌زنند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان تقاضا برای خرید ماسک افزایش یافته است/ عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

دابینگ اضافه کرد: شرکت ما در کارخانه‌های "شیامن" چین و "باتام" در اندونزی ظرفیت تولید خود را افزایش داده است. اما این ماسک‌ها تا پایان فوریه به دست بسیاری از مشتریان نخواهد رسید.

کابینه دولت چین از شرکت‌های تولید ماسک و دیگر تجهیزات پزشکی خواسته است تا "سریعا" تولید را از سر بگیرند. کارخانه‌ها باز تولید را از سر گرفته‌اند اما برخی اعلام کرده‌اند به دلیل زمان طولانی حمل و نقل و محدودیت‌های ایجاد شده در پروازهای چین و جهان قادر به رساندن محصولات خود به اروپا و آمریکا نیستند. کاهش تولید محصولات در چین به دلیل شروع تعطیلات در سال جدید چینی نیز تشدید شده است.

به گزارش رسانه‌های محلی و به نقل از رئیس بخش امنیتی هنگ‌کنگ، زندانیان این منطقه نیز به صورت شبانه روزی برای تولید ماسک کار می‌کنند.

به گزارش وبسایت "شاین" چین، کارگران کارخانه ماسک‌سازی شانگ‌های در 11 روز گذشته ماسک تولید کرده‌اند تا کمبود آن را در چین جبران کنند.

کارگری در یکی ار کارخانه‌های تولید ماسک در شانگ‌های چین/ عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

"وو شنگرونگ" رئیس هئیت مدیره شرکت محصولات بهداشتی "داشنگ‌" شانگ‌های در این باره گفت: کارگران ما در تعطیلات سال نوی چینی بودند که شیوع ویروس کرونا آنها را به کارخانه کشاند.

مدیر این شرکت چینی در این باره گفت: بلافاصله پس از شنیدن اخبار تلویزیون در مورد ویروس کرونا تصمیم به بازتولید ماسک در تعطیلات گرفتم.

وی افزود: در اوایل تعطیلات سال نو اکثر کارگران کارخانه به شهر و زادگاه خود بازگشته بودند و تنها 10 درصد از کارگران این کارخانه در شانگ‌های حضور داشتند.

کارگری در حال جدا کردن ماسک از دستگاه/ عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

او گفت: چاره‌ دیگری نداشتیم. اکثر کارمندان، رانندگان، کارمندان در روزهای تعطیلات در خط تولید ایستادند تا به اندازه کافی ماسک تولید کنند.

 قالب زدن ماسک در یک کارخانه تولیدی در نزدیکی شانگ‌های چین/ عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

 

بسیاری از کارگران یک کارخانه تولید ماسک در چین پس از شیوع  ویروس کرونا تعطیلات سال نوی چینی را نیمه تمام گذاشته و برای تولید ماسک به کارخانه بازگشتند/ عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

 

عکس: وب‌سایت چینی "شاین"

______________________________________________

بیشتر بخوانید:

"ماسک" در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا موثر است؟ ماسک ضد آلودگی با صفحه نمایش+تصاویر تولید ماسک با قابلیت فیلتر کردن نانوذرات و ویروس

________________________________________________

 

لینک کوتاه: asriran.com/002zDg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماسک تقاضا جهان تولید کمبود کرونا یک کارخانه تولید باره گفت برای خرید ماسک تولید ماسک افزایش تولید وب سایت چینی ویروس کرونا تعطیلات سال کارخانه ها ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر علیپور مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران در نشست خبری در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: کنسرسیوم کشتی‌سازی داخلی با حضور سه شرکت بزرگ ایرانی با هدف اینکه نیازمندی‌های صنعت دریایی کشور را تأمین کند ایجاد شد. این کنسرسیوم با تجمیع نیازها و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و توان اعضا می‌تواند اقدامات گسترده‌ای را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت صدرا، فاز اول را در همکاری تمامی دستگاه‌ها و متخصصان دانش‌بنیان و دانشگاه‌های دریایی برای تأمین نیازهای داخلی در مسیر تحقق جهش تولید عنوان کرد و گفت: فاز دوم این برنامه به بانک‌ها و مؤسسات مالی با کارفرمایان برای تجمیع منابع است. ضمن اینکه تجمیع فناوری نیز همواره مدنظر ما در تمامی مراحل کمک به تولید و تأمین نیازهای تجهیزاتی داخل در کنار واردات نیازها است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون قرارداد ۴ کشتی با ظرفیت‌های سه هزار و ۵۰۰ تنی و ۵ هزار تنی با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شده که دو فروند به صورت «روروشیپ» و دو فروند مربوط به حمل کالاهای عمومی است که تا پایان سال دو فروند تحویل کشتیرانی می‌شود و دو فروند دیگر که فرایند مهندسی آن در حال طی‌شدن است.

علیپور خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد ساخت ۵ فروند کشتی کشور با ظرفیت‌های ۴۰ تا ۷۰ هزار تن را با یک هلدینگ امضا شد و این ۵ کشتی در سبک‌های نفتکش، فله بر و کانتینر بر است.

وی در ادامه گفت: ما قانونی داریم که حداکثر استفاده از توان داخل است بر همین اساس مجاز نیستیم که تجهیزاتی که در داخل تولید می‌شود را از خارج تأمین کنیم؛ بنابراین تمام تلاش ما این است که شرکت‌های دانش بنیان و صنعت را فعال کنیم. البته بیشتر تجهیزات چه سیستم رانش چه سیستم ناوبری و مخابراتی در داخل کشور ساخته می‌شود و در تلاش هستیم که از ظرفیت‌های بخش غیرنظامی استفاده کنیم.

علیپور گفت: هلدینگ دریایی خاتم از مجموعه موسساتی تشکیل شده که کارهای مختلفی انجام می‌دهند. در بخش عمرانی ساخت اسکله‌ها، موج‌شکن‌ها، لایروب‌ها و خدمات لایروبی انجام می‌دهند که البته صدرا بخش کشتی سازی و فراساحلی را انجام می‌دهد.

کد خبر 6091409 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​