Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، تیر اندازی در محوطه دانشگاه تگزاس در شمال «دالاس» در آمریکا به کشته شدن 2 تن و جراحت یک نفر دیگر منجر شد.

 به نوشته خبرگزاری «رویترز» این تیراندازی در خوابگاه دانشگاه «A&M» رخ داد. مقامات این دانشگاه گفتند که مجروح این حادثه برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

به گزارش این منبع خبری، تمام کلاس‌های این دانشگاه که 1200 نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند، تعطیل شده و تحقیقات درباره علت این حادثه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه یکی از جدیدترین موارد تیراندازی در دانشگاه‌ها و مدارس آمریکا محسوب می‌شود.

در جریان حمله و تیراندازی به اتوبوس حامل ۴۰ مسافر که بامداد یکشنبه به وقت محلی از لس آنجلس عازم سن فرانسیسکو بود نیز ۶ نفر مجروح شدند.

آزادی حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده  و تعدادی نیز در این حوادث زخمی یا کشته می‌شوند، اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرتمند است که تاکنون کنگره و دستگاه اجرایی این کشور اقدامی در زمینه محدود کردن حمل سلاح  انجام نداده است.

روز یکشنبه نیز تیراندازی دو نفر نزدیک «فیلادلفیا»، ششمین شهر پرجمعیت در ایالات متحده به مرگ هر دو تن منجر شد. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: منجر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم

واژگونی نیسان در شهرستان قلعه گنج استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۱۲ و هشت دقیقه امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان در کیلومتر پنج محور قلعه گنج - چاه دادخدا منجر به فوت و مصدومیت دو نفر شد.

بنا به این گزارش، در پی این حادثه بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شدند و فرد فوت شده نیز پس از اقدامات رهاسازی تحویل عوامل مربوطه شد.

کد خبر 749748

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی نیسان در قلعه گنج با یک کشته و یک مصدوم
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند