Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مراسم  «آیین پهلوانی - سرود» یادواره بزرگداشت و رونمایی از دست نوشته‌های جهان پهلوان تختی از ساعت ۱۰ صبح امروز در محل موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک - پارالمپیک در حال برگزاری است.

در این مراسم چهره‌های سرشناس ورزش از جمله حمید سوریان، محمدرضا طالقانی، محمد یزدانی خرم، جواد خیابانی، علی کفاشیان و حسن رنگرز حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک جهان پهلوان تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، علاوه بر برگزاری مراسم در مساجد، حسینیه‌ها و منازل، امروز آئین سینه زنی با حضور عزاداران در تمام شهرها و بخش‌های گیلان برگزار می‌شود.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

گفتنی است؛ مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه زنی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) از ظهر امروز سه شنبه از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های استان آغاز و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6096208

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد