Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محسن مفید با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در آخرین مرحله‌ای که شورای نگهبان به بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی رسیدگی کرده است از مجموع ۴۱۲ نفر ۱۵۰ نفر در سطح استان تأیید صلاحیت شدند و ۹۷ نفر عدم احراز صلاحیت را نظر دادند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۶/۴ درصد کاندیدها تأیید صلاحیت و ۲۷/۷ درصد رد صلاحیت شدند، افزود: ۱۱۴ نفر رد صلاحیت، ۱۰ نفر عدم شکایت نسبت به رد هیئت اجرایی و ۳۵ نفر انصرافی وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان داشت: افرادی که در مراحل قبل تأیید صلاحیت شدند و تأیید هیئت مرکزی نظارت را دریافت کردند و در رسیدگی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند، حق اعتراض دارند و در تاریخ دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم باید به همکاران مستقر در تهران و مستقر در دفتر استان کرمانشاه مراجعه کنند.

حجت الاسلام مفید ادامه داد: شورای نگهبان ۷ روز مهلت دارد تا ضمن بررسی مجدد نظر نهایی خود را در خصوص صلاحیت معترضان ارائه کند.

وی عنوان کرد: آخرین مرحله اعلام شورای نگهبان در ۲۱ بهمن ماه سال جاری است و بعد از بررسی شورای نگهبان لیست نهایی را به وزارت کشور اعلام می‌شود و بعد از جمع بندی لیست را به استحضار عموم مردم در حوزه‌های انتخابیه مربوطه خواهد رساند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار کل شعب در سطح استان ۱۵۷۵ شعبه است، خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان کرمانشاه ۶۰۱ صندوق فعال وجود دارد و حداقل به طور متوسط ۴ نفر در هر شعبه وظیفه نظارت بر انتخابات را دارند.

این مسئول عنوان کرد: ۳۰ درصد خواهر و ۷۰ درصد برادر ناظران شورای نگهبان در انتخابات مجلس هستند که این افراد از طریق نهادهای انقلابی و فراخوان‌های عمومی که داده شده، مراجعه کردند و در یک آزمون شرکت کرده و در صورت موفقیت در آزمون با آموزش‌های لازم به کار گرفته شدند.

کد خبر 4844036

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه بررسی صلاحیت دهه فجر بوشهر بارش برف انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران زلزله تعطیلی مدارس شورای نگهبان استان کرمانشاه تأیید صلاحیت صلاحیت شدند رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد