Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی حسینی گفت: تمامی مردم کشورهای مسلمان هوشیار، آگاه و بصیر هستند و هرگز طرح معامله قرن آمریکا و اسرائیل به ثمر نخواهد رسید و با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت‌وگو با خاورستان،در مورد معامله ننگین قرن، اظهار کرد: متاسفانه بعد از این‌که آمریکا و صهیونیست در کشورهای اسلامی دخالت‌هایی از خود نشان دادند و برخی کشورهای عربی نیز برای از بین بردن کشورهای اسلامی، آمریکا و اسرائیل را حمایت کردند آمریکا و اسرائیل جسور شدند و با ادعای اینکه کشورها حامی آنها هستند بحث ننگین معامله قرن را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما تمامی کشورهای مسلمان هوشیار، آگاه و بصیر هستند و هرگز طرح معامله ننگین قرن آمریکا و اسرائیل به ثمر نخواهد رسید و با شکست مواجه خواهد شد.   امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: قدس و فلسطین متعلق به تمامی مسلمانان جهان اسلام است و ان‌شاءالله نقشه دشمنان این بار نیز مانند سایر زمان‌ها خنثی خواهد شد.   مولوی حسینی بیان کرد: تنها راه نجات کشورهای اسلامی این است که مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و نگذارند دشمنان به نقشه‌های شوم خود برسند.   وی اظهار کرد: ذلت و خواری تنها نتیجه‌ای است که برای آمریکا و اسرائیل تا کنون حاصل شده و بعد از این نیز ادامه خواهد داشت.   امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: همانگونه که در حال حاضر شاهد خروج نظامیان آمریکا از عراق و سوریه با ذلت هستیم دور نیست که شاهد خروج ذلت بار آمریکا و ایادیش از منطقه به دست مسلمانان باشیم.   مولوی حسینی در مورد وظایف مردم کشورهای مسلمان نسبت به مردم فلسطین، افزود: باید مردم کشورهای مسلمان با اتحاد و همبستگی سعی کنند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.   وی تصریح کرد: برخی از کشورهای عربی بدانند که همراهی آنها با آمریکا و اسرائیل به نفعشان نیست چراکه آمریکا نه تنها دلسوز کشورها نیست بلکه بسیاری از کشورها بارها خیانت آمریکا را تجربه کردند. کشورهای حامی آمریکا و اسرائل بدانند روزی رسوا خواهند شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت طبس مسینا مردم کشورهای مسلمان آمریکا و اسرائیل معامله ننگین قرن کشورهای اسلامی مولوی حسینی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با انتشار یک پست در فضای مجازی تاکید کرد: یمن در جریان نقشه‌های خصمانه آمریکا قرار دارد.

وی افزود: ما به آمریکا هشدار می‌دهیم؛ این کشور ممکن است در صورت دست زدن به اقدامات خصمانه حتی یک مسیر امن در منطقه برای خود پیدا نکند.

العزی اضافه کرد: در این صورت منافع آمریکا تبدیل به یک هدف دائمی برای تمام آزادگان خواهد شد. آمریکا به رویکرد خصمانه خود علیه یمن پایان دهد قبل از آن که این نقشه‌های شکست خورده، آمریکا را به جهنم طولانی مدت سوق دهد.

وی بیان کرد: آمریکا مسئولیت پیامدهای حماقت‌های احتمالی خود را علیه یمن بر عهده خواهد داشت.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که این نیروها در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، ۲ عملیات ضد متجاوزان انجام داده اند.

وی اعلام کرد که نیروهای یمنی یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ و یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو ۹ را در آسمان استان صعده هدف قرار دادند.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حمله‌های این کشور در دریای سرخ هدف قرار دادند و موشک‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

یحیی سریع همچنین درباره سرنگونی موفق پهپاد پیشرفته آمریکا در آسمان یمن گفت: نیروهای پدافند هوایی یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ۹ آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام مأموریت‌های خصمانه، سرنگون کنند.

کد خبر 6089708

دیگر خبرها

  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است