Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@08:27:03 GMT

جلوه‌های ویژه مورمور2: هالووین جن‌زده

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۶۷۹۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «مورمور2: هالووین جن‌زده / Goosebumps 2: Haunted Halloween» به کارگردانی اری سندل محصول سال 2018 است. وندی مک‌لندن کاوی، مدیسون آیسمن، جرمی ری تیلور، کریس پارنل، کن جیونگ و کلیل هریس در این فیلم مقابل دوربین بِری پیترسن بازی کردند. دومنیک لویس موسیقی متن این فیلم را ساخت و دیوید رنی و کیت براکمن این اثر را تدوین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوه‌های ویژه این فیلم توسط «پیکسوموندو / Pixomondo» پیاده سازی شده که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پشت صحنه جلوه های ویژه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شماره ده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1401 است. دو اسیر ایرانی از اردوگاه عراقی فرار می‌کنند و در مسیر فرار با دشواری‌هایی مواجه می‌شوند. این فیلم بر اساس ماجرای فرار محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی در اول فروردین 1362 از اردوگاه موصل عراق ساخته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، مهدی زمین‌پرداز، بهرنگ علوی، صحرا اسدالهی، احمد کاوری و سینا نجات نعمت در این فیلم مقابل دوربین حسن پویا بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم