Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با وجود سپاه و حفاظت سبزپوشان غیور از کشور و نظام، «تمدن و حکومت اسلامی» در جهان حاکم خواهد شد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرماندهان و مسئولان سپاه بیت‌المقدس استان به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پیش‌از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و پیروزی ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: یکی از معجزات انقلاب، خوده انقلاب است و امسال نیز اولین سالگرد گام دوم انقلاب را پشت سر گذاشته و وارد سال دوم آن شدیم که این مسئله نیز خود یک معجزه است.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب دشمنان با تصور تسلط بر نظام مقدس جمهوری اسلامی، توطئه‌چینی کردند اما خداوند با عنایت خود رهبران بزرگی را برای این ملت قرار داده تا توطئه دشمن را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: عنایت و دست قدرت خدا پشت انقلاب است و خود خداوند این نظام را اداره کرده و همه ما را یک وسیله قرار داده و با وجود جنگ، ناامنی‌ها و اتفاقات ناگوار همواره در جای جای انقلاب شاهد عنایت خداوند متعال هستیم.

وی عنوان کرد: اگر انسان وسیله‌ای کار خیر و کمک باشد مایه مباهات بوده و سپاه پاسداران نیز عامل خیر و برکت در کشور است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) تشکیل و  همواره پاسدار این نظام بوده و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری با حفاظت سبزپوشان غیور از کشور و نظام، «تمدن و حکومت اسلامی» در جهان حاکم خواهد شد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور بوده و سپاه پاسداران نیز یکی از ارکان اصلی و اساسی پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود با یادآوری مجاهدت‌های حاج قاسم فرمانده دلاور و سرافراز اسلام افزود: شهادت سپهبد شهید سلیمانی بسیاری از مسائل را روشن کرده و حضور میلیونی در مراسم گرامیداشت، احساسات و ارادت مردم نسبت به این شهید والامقام برای سراسر دنیا تعجب‌برانگیز بود.

وی یادآور شد: لباس سپاه، لباس تهطیر بوده و عظمتی در دنیا ایجاد کرده که همگان شاهد آن هستند.

روایت نماینده ولی‌فقیه در کردستان از دستاوردهای انقلاب / رژیم طاغوت به‌دنبال گسترش «فساد و فحشا» بودامام جمعه کرمان: دستاوردهای نظام و انقلاب دشمن را نگران و هراسان کرد‌ه است

پاسخ و سیلی سپاه به آمریکا‌یی‌ها نه تنها «ترامپ» بلکه سراسر دنیا را شوکه کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: پاسخ و سیلی سپاه به آمریکا نه تنها ترامپ بلکه سراسر دنیا را شوکه کرده چراکه هیچ کشوری جرأت ایستادگی در برابر آمریکا را نداشت اما ایران شجاعانه اعلام کرده و در برابر آمریکا ایستاد.

وی با اشاره به نابودی پایگاه آمریکا توسط نیروهای قدرتمند سپاه پاسداران گفت: ایران در منطقه برتری نظامی داشته و با نابودی یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا برترین قدرت نظامی خود را به آمریکا و دنیا نشان و ثابت کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره با وجود اقتدار و قدرت خود به مشکلات و معیشت انسان‌ها توجه و نهایت اخلاق را رعایت کرده و این مهم در نابودی پهباد آمریکایی و حمله به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا نیز به خوبی نمود پیدا کرد به طوری‌که سپاه در این حملات به جان سربازان آمریکایی توجه کرده و باعث مرگ آنها نشد.

روایت نماینده ولی فقیه در کردستان از «قدرت، اخلاص و صداقت» سپاه

وی تصریح کرد: آمریکا در عین کینه و دشمنی نتوانست هیچ غلطی بکند و این امر به برکت وجود سبزپوشان سپاه بوده و خداوند همواره سپاهیان را مورد عنایت خود قرار داده است.

منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ولایت‌مداری و برکات وجود ولایت‌مداری از عنایت خداست، گفت: دشمنان به موفقیت مردم ایران و بسیجیان اطمینان داشته و موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف هم جزو عنایت خداست.

وی افزود: در جریان‌های اخیر کشور قدرت و صداقت سپاه در میان ملت ایران و سراسر دنیا افزایش یافت و این نشان‌دهنده قدرت، اخلاص و صداقت سپاه است.

وی پوشیدن لباس سپاه را توفیق و افتخاری برای سبزپوشان و نیروهای مخلص این نهاد انقلابی عنوان و تاکید کرد: پاسداران باید همانند همیشه مسیر حق را انتخاب کرده و هیچ‌گاه از صراط مستقیم خارج نشوند چراکه که قیمت و ارزش پاسدار بسیار بالا بوده و نباید ارزان آن را فروخت.

انقلاب اسلامی، جهان اسلام را متحد کرده است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه جایگاه و ارزش سپاه آنچنان بالاست که تنها خدا قدرت خرید آن را دارد، گفت: سپاه وقتی قدرتمند است که تک تک اعضای آن دارای دو ویژگی «ایمان و بصیرت» باشند و با بصیرت خود آینده را دیده و پاسدار کشور بمانند.

وی یادآور شد: در طول انقلاب همواره شاهد کمک الهی بوده و در حال حاظر انقلاب مسیر خود را به سرعت طی کرده و برکاتی را برای جبهه مقاومت و مسلمان به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران، جهان اسلام را متحد کرده و آمریکا همانند مرده متعفن با توطئه‌ها و حماقت خود همه دنیا را فراری داده است.

انتهای پیام/485/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان آیت الله حسینی شاهرودی تمدن و حکومت اسلامی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سراسر دنیا قرار داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه کرامت در استان، با تبریک 12 اردیبهشت روز معلم و تسلیت سالروز شهادت استاد شهید گرانقدر آیت الله مطهری، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که ما در حوزه بصیرت‌افزایی برای خود و جامعه کوشش کنیم. 

وی با بیان اینکه در اثر معارف الهی، انقلاب اسلامی شکل گرفته است، گفت: ما هر مقدار بر معارف الهی خود بیفزاییم، جامعه را از آسیب‌ها مصون کرده و آن‌را پیش بردیم. معارف الهی با اساس و اصالت انسان‌ها سازگار است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: انقلاب اسلامی را در دل دشمن‌ترین دشمنان نفوذ دادیم، اما متأسفانه در درون خود مشکل داریم، افرادی هستند که قدر این انقلاب را نمی‌دانند و ذهن آنها مشوش شده است باید معارف را ترویج کنیم.

وی بیان داشت: امام رضا(ع) از آفتاب‌های تابنده‌ای است که در این کشور است و باید مکتب، سیاست، برنامه‌ها و ... او شناسانده شود. باید برای دهه کرامت اقدامات لازم را انجام و افراد را به سمت معرفت و بصیرت سوق داد.

نکونام در پایان با تأکید بر اینکه باید در کارها همدلی و همفکری داشت تا نتیجه خوبی حاصل شود، خاطرنشان کرد: باید معارف اهل بیت(ع) را خصوصاً برای نوجوانان و جوانان تبیین کرد و کارها را به صورت محتوایی پیش برد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم