Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اشاره به رشد کیفیت و کمیت خدمات در حوزه‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و مشتریان عمده، اظهار داشت: با تحقق برنامه‌های توسعه محور شرکت، در بخش‌های خدمات عمده، باند پهن و خدمات دیتا با رشد ۱۰۶ درصدی درآمد محقق شده در ۹ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح چگونگی رشد کیفی و کمی خدمات در حوزه‌های مختلف تجاری شامل بخش های خانگی، اداری و مشتریان عمده اظهار داشت: این رشد در بخش‌های اصلی باند پهن مانند اینترنت ، اینترانت ، MPLS و PTMP محقق شده است .

وی افزود: در بخش درآمد خدمات عمده و باند پهن مناطق مخابراتی نیز به طور جداگانه شاهد رشد درآمد و تحقق برنامه عملیاتی هستیم، به نحوی که در ۱۶ منطقه مخابراتی، رشد بیش از صد درصدی برنامه درآمدی خدمات داده در این بازه زمانی رخ داده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در ۱۹ منطقه مخابراتی با برنامه‌ریزی‌های مستمر و اجرای دقیق دستورالعمل‌های حوزه ستادی، شاهد تحقق کامل برنامه دایری ADSL هستیم، افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

صدری عنوان کرد: مقایسه راهبردی شاخص‌های کیفی و کمی ۳۱ منطقه مخابراتی کشور در بخش ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای، نشانگر تأثیر قابل ملاحظه پای بندی به برنامه توسعه شرکت، در افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها در مناطق مختلف است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امور بین الملل درآمد شاخص شرکت مخابرات کاهش هزینه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی منطقه مخابراتی باند پهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب 26، 18 و 6 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.
 کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر 220 میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.
بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال 1402 از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم 16 درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، پس از آن، گمرک مشهد با 11.5 درصد و غرب تهران با 9.5 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 در این مدت 2 میلیارد و 200 میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن 12 درصد افزایش نشان می دهد.
امارات متحده عربی با 38 درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با 22 درصد و ترکیه با 17.6 درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال 1402 بوده اند.
 بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال 1402 به پارچه‌های تار و پود‌باف با 433 میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن 21.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول 50 الی 60 کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول 63 _ 61 کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید