Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:15:52 GMT

برپایی جشن انقلاب در ۴۱ هیات مذهبی ری

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۷۷۳۴

برپایی جشن انقلاب در ۴۱ هیات مذهبی ری

حجت الاسلام علی کنگرلو روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سخنرانان در این مراسم به بیان تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و وظایف همگان در شرایط  کنونی کشور می‌پردازند.

وی تصریح کرد: طی چهل و یک سال انقلاب اسلامی همواره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد ضربه زدن و از بین بردن انقلاب بودن اما هرگز به اهداف پلید خود دست نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری عنوان کرد: ولایتمداری و انقلابی بودن ملت ایران، سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان است و آنها در طول انقلاب وفاداری خود به نظام و رهبری را اثبات کردند.

این مسئول یادآور شد: جوانان امروز علیرغم هجمه‌های فراوان رسانه‌های معاند و خودفروخته، روحیه انقلابی و ولایتمداری را در خود دارند و هیچ‌گاه فریب تبلیغات دروغ رسانه‌های غرب و بیگانه را نمی‌خورند.

کنگرلو خاطر نشان کرد: انتقال ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب موجب حفظ و تداوم نهضت انقلابی شده و بر همین اساس تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل امروز یک ضرورت به شمار می‌رود.

وی افزود: جوانان شهرری در عمل اثبات کردند که برای حفظ نظام و انقلاب و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند و نمونه بارز این امر، جوان شهید زمانی نیا و سایر جوانان شهید در این شهر است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: بیان دستاوردهای چهل و یک ساله انقلاب و پیشرفت در عرصه‌های مختلف موجب روشنگری نسل امروز می‌شود.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی دهه فجر تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است