Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد موسوی سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۹۸  در این جلسه گفت:‌این مبلغ برای افتتاح و کلنگ زنی ۵۸ پروژه صرف شده است.

وی ادامه داد:‌تقریباً همه خدماتی که در این شهرستان صورت گرفته مربوط به پس از انقلاب اسلامی بوده،بنابر این جمله شهرستان مهر مولود انقلاب است یک حقیقت محض است.

 موسوی بیان کرد: بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان در بخش صنعت شهرستان مهر سرمایه‌گذاری شده که بدون شک در توسعه اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم تاثیر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی مهر در اوج سال های فراوانی اعتباری کشور تنها ۴ پروژه با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان به صورت ناقص اجرا و سپس سالها رها شده بود ، اما امروز با ۲۴ پروژه و تکمیل روز به روز زنجیره زیرساخت ها با هزینه حدود ۱۵ میلیارد تومان ، شاهد استقرار صنایع کوچک و اشتغال تعدادی از جوانان در آن هستیم. 

فرماندار شهرستان مُهر با اشاره به استقرار سه پالایشگاه در این شهرستان ، بیان کرد: ما تنها شهرستان در فارس هستیم که سه پالایشگاه در آن احداث شده و یا در حال احداث است ، پالایشگاه پارسیان در دولت اصلاحات و استحصال اتان و بنزین در دولت تدبیر و امید که نشان از موقعیت ویژه این منطقه دارد.

موسوی افزود: در حوزه آبرسانی روستایی پیش‌تر هیچ مجتمعی نداشتیم اما امروز ۵ مجتمع آبرسانی احداث شده و یا در حال احداث است؛ فقط مجتمع آبرسانی بخش اسیر بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه در بردارد و پیش‌بینی می‌شود به ۲۰میلیارد تومان هم برسد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه آموزش و پرورش بدون محاسبه سالن‌های اجتماعات ، زمین های چمن مصنوعی فوتسال ، یا کلاس ها و نمازخانه هایی که اضافه شده ، تعداد ۴۴ مدرسه افتتاح شده و یا در حال احداث است ، این مدارس به صورت دولتی ، دولتی -مشارکت خیرین و خیر ساز با میانگین دوره ساخت ۹ماه بوده است.

موسوی گفت: در حوزه بهداشت تاکنون ۶۱ میلیارد تومان هزینه شده است ، در تامین اجتماعی برخی شاخص ها رشد ۱۰ برابری داشته است ؛ نباید بی انصافی کرد و با هدف تخریب جریان سیاسی رقیب ، عملکرد دولت که عملکرد نظام است را نادیده گرفت.

فرماندار مُهر با بیان اینکه همه ما برای مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس دغدغه داریم، گفت: عقیده داریم اگر از همه جریان‌ها در انتخابات حضور داشته باشند قطعاً شرایط مشارکت بهتر خواهد بود و امیدواریم در فرصت باقیمانده، شورای نگهبان کمک کند تا تعداد بیشتری افراد از جریان‌های مختلف سیاسی تایید شوند تا باز هم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

شهرستان مُهر در جنوبی‌ترین نقطه استان فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها فارس دهه فجر مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فارس دهه فجر مهر فارس دهه فجر مهر میلیارد تومان شهرستان م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: طی یک هفته اخیر ۲ گردشگر غیر بومی بر اثر سقوط از آبشار لوه در شرق گلستان جان خود را ازدست دادند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعدازظهر امروز یکی از گردشگران غیر بومی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: خانمی ۵۰ ساله از شهرستان سبزوار به علت سقوط از آبشار و جراحات وارده فوت نمود که اعضای جمعیت هلال احمر با استفاده از تجهیزات امدادی پیکر این گردشگر را به مناطق پایین دست و امن منتقل و به عوامل انتظامی تحویل شد.

گفتنی است چند روز گذشته هم (۱۱ اردیبهشت ماه)، جوان ۲۹ ساله اهل تهران به سبب سقوط از آبشار لوه جان خود را از دست داد.

گفتنی است؛ مدیریت آبشار لوه برعهده شهرداری صادق آباد شهرستان گالیکش است و در حال حاضر برای هر خودرو مبلغ ۲۰ هزار تومان ورودی اخذ می‌شود. سال گذشته و پس از دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش عملیات فنس کشی و ایمنی سازی محوطه آبشار اجرایی شد، اما در حال حاضر بخش عمده‌ای از فنس‌های محدوده مذکور به سرقت رفته است و همین امر حوادث و اتفاقات حادث شده در این محدوده را به طور چشمگیری افزایش داده است.

افزایش آبخوری و شیر آب‌شرب در نقاط مختلف تفرجگاه، بهسازی و افزایش نمازخانه و سرویس بهداشتی، احداث سکوی نشستن، احداث آلاچیق، احداث مغازه و از همه مهمتر ایمن‌سازی تفرجگاه برای جلوگیری از مسدوم و فوت شدن هموطنان و پارکینگ خودرویی از جمله مطالبات مردمی برای این تفرجگاه است.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه