Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:44:33 GMT

دوری چند هفته‌ای مهاجم استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۷۸۱۳

دوری چند هفته‌ای مهاجم استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل کشیدگی عضله چهارسر چند هفته از ترکیب آبی پوشان دور خواهد بود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که در روزهای اخیر شایعه حضور دیاباته در ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس شنیده می‌شد اما این بازیکن قطعا چند هفته از ارنج تیمش دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال با ۴ غایب به استقبال دربی می‌رود

مصدومیت دیاباته درست مثل مصدومیتی است که فرشید اسماعیلی قبل از بازی با الکویت با آن موجه شد و این بازیکن هم چند دیدار آبی پوشان از جمله دربی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال روز 21 بهمن در عراق به مصاف الشرطه می‌رود و آبی پوشان روز 28 بهمن در کویت میهمان الاهلی عربستان خواهند بود که البته کادر پزشکی استقلال تلاش می کند این بازیکن را به دیدارهای آتی برساند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال لیگ برتر مصدومیت شیخ دیاباته استقلال آبی پوشان چند هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟