Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:32:25 GMT

ظاهر میدان امام حسین (ع) تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۲۴۸

ظاهر میدان امام حسین (ع) تغییر می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعیدکورنگ بهشتی، مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حدود ۶۰ درصد از پروژه‌های این سازمان مربوط به بخش حمل و نقل است که شامل ۱۴ طرح در رینگ حفاظتی، ۲۲ طرح پیاده روسازی، ۱۰ طرح برای مسیر‌های بی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر. تی و ... می‌شود.

او ادامه داد: براساس آمار در سال جاری، ۹۷ درصد افزایش طراحی در این سازمان به ثبت رسیده است. طرح‌های مثل تقاطع سردار شهید سلیمانی در مجاورت کارخانه قند با مساحت پل سازی ۱۷ هزارمترمربع و رینگ حفاظتی شهر، از جمله طرح‌هایی است که توسط این سازمان انجام شده است.

کورنگ بهشتی همچنین در رابطه با راهکار این سازمان برای کاهش تردد خودرو‌های سنگین از محور دولت آباد خاطرنشان کرد: پروژه ادامه بلوار فرزانگان از حدفاصل بعثت تا نزدیک اتوبان فرودگاه به طول ۶.۵ کیلومتر طراحی شده تا با اجرای این پروژه شاهد تردد خودرو‌های سنگین از محور دولت آباد نباشیم.

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان افزود: پل شهید ستاری از خاص‌ترین نقاط رینگ سوم است که بحث طراحی عرض سه متری آن انجام شده است.

او در رابطه با پروژه‌های در دست اجرا گفت: فرایند طراحی ۱۸ پروژه پیاده‌روسازی در مجموع به طول ۲۰ هزار متر در سازمان انجام شده که امیدواریم در سال جاری و یا سال آینده اجرا شود.

کورنگ بهشتی در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر وضعیت میدان امام حسین و تخریب سازه که پیشتر به دلیل احداث ایستگاه مترو انجام شده بود، اظهار کرد: پس از اجرای طرح ایستگاه‌های خط یک مترو، طرحی برای میدان امام حسین (ع) آماده شده تا میدانی زیبا در وسط آن احداث و به جای آسفالت از سنگ یا مصالح مناسب و زیبا استفاده شود تا شکل و شمایل تاریخی این میدان که از نقاط مهم شهر محسوب می‌شود، حفظ گردد.

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان درخصوص طراحی مسیر‌های دوچرخه سواری در شهر یادآور شد: هرچند بسیار طرفدار و پیگیر مسئله تعبیه مسیر برای دوچرخه سواران هستیم، اما باید این نکته را در نظر داشت که این اتفاق تنها در مسیر‌هایی ممکن است که عرض کافی داشته باشد و چیزی در مسیر دوچرخه قرار نگیرد. شاهد بوده ایم که قبلاً پایه پل هوایی در مسیر مخصوص دوچرخه بوده و این اشکالی است که باید تلاش کنیم مجدداً پیش نیاید.

او در همین رابطه ادامه داد: برخی طرح‌هایی ارائه کرده اند که این مسیر‌ها در پیاده رو ایجاد شود، اما ما اعتقاد داریم همانطور که دوچرخه بر ماشین مقدم است، پیاده هم بر دوچرخه تقدم دارد و نباید فضای پیاده رو را به خاطر دوچرخه سواران کم کنیم یا باعث سخت شدن طی مسیر در پیاده رو شویم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اصفهان میدان امام حسین انجام شده پیاده رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر

به مناسبت هفته زمین پاک مسیر پیمایش تمرینی کوهستان پارک پنجه علی توسط کوهنوردان باشگاه همسنگار با همراهی خانواده هایشان پاکسازی شد.

مسیر پیمایش تمرینی، راگه کوهستانی و قدیمی بندرعباس تا ایسین است و در طول هفته مورد توجه ورزشکاران برای پیاده روی قرار دارد.

همایش پیاده روی و  پاکسازی این مسیر با هدف ایجاد فرهنگ زیبای مراقبت از محیط زیست و  زمین انجام شد.

تصاویر ارسال شده را می توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - هرمزگان 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • زیر تیغ
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)