Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@00:18:41 GMT

ائتلاف بین المللی عامل مرگ ۱۴۲ کودک

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۴۰۳

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از شبکه "السومریه نیوز"، در گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد به شورای امنیت، گروه تروریستی "داعش"، نیروهای امنیتی و پیشمرگه ها، نیروهای دفاع ملی کردستان، نیروهای "ایزدی" و ائتلاف بین المللی به عنوان نیروهای مرتکب تخلفات علیه کودکان در عراق معرفی شده اند.


این گزارش دوره زمانی اول ژوئیه ۲۰۱۵ تا ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۹ را پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این گزارش آمده است که بیش از ۲۱۱۴ کودک عراقی در معرض تخلفات جدی و تایید شده بودند، از جمله کودکانی که در معرض قتل، ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفتند.


گزارش ادامه می دهد که این ارقام جزیی هستند و فقط اعدادی را که گزارش شده، تأیید می کند و ممکن است اعداد واقعی بسیار بیشتر باشد، به ویژه که شرایطی مانند مرگ یا بی آبرویی مانع از گزارش تخلفات شود.
نیروهای آمریکایی و دیگر کشورهای غربی که به بهانه مبارزه با تروریسم وارد خاک عراق شده اند، بارها با بمباران مناطق غیر نظامی و حمله به خودروهای شهروندان عراقی موجب مرگ آنها شده اند .
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کودک مرگ سازمان ملل شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت

به گزارش «تابناک»، حمید محبوبی شامگاه جمعه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عصر روز جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

گفتنی است، روز گذشته ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌جو فرد غرق شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟