Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:52:16 GMT

۴۰۰ فقره سند املاک علوی در خراسان رضوی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۸۳۴

۴۰۰ فقره سند املاک علوی در خراسان رضوی واگذار شد

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان خراسان رضوی از واگذاری ۴۰۰ فقره سند املاک علوی در خراسان رضوی خبر داد. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، عباسعلی نیک فرجام ظهر امروز در حاشیه مراسم واگذاری 7 هزار سند املاک علوی که بصورت ویدیو کنفرانس و همزمان با 5 استان کشور برگزار شد اظهار داشت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذاری رایگان اسناد املاک علوی در سطح استانها را آغاز کرده و امروز همزمان با سراسر کشور 7 هزار سند به ارزش یک هزار میلیارد ریال بصورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سهم استان خراسان رضوی از این واگذاری‌ها را 400 فقره و به ارزش 67 میلیارد ریال عنوان و افزود: این اراضی در شهرستان رشتخوار و شهر جنگل واقع شده که به علاوه آن 217 مورد بخشودگی رایگان و همچنین با توافق انجام شده، 3.3 هکتار واگذاری اراضی در مسیر به شهرداری جنگل شهرستان رشتخوار انجام شده است.

ماجرای بازپس‌گیری کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت/درآمد بنیاد مستضعفان کجا خرج می‌شود؟تامین رایگان سیمان بازسازی مناطق سیل‌زده توسط بنیاد مستضعفانتامین رایگان سیمان برای بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان توسط بنیاد مستضعفان

نیک فرجام از واگذاری یک حلقه چاه عمیق به کشاورزان این خطه خبر داد و افزود: در ادامه روند واگذاری‌ها، سال آینده 2 هزار فقره سند به مردم استان خراسان رضوی اهدا خواهد شد.

وی گفت: در این واگذاری‌ها تمام اراضی، اسناد و املاکی که متعلق به مردم است بصورت دقیق بررسی و آنجایی که در زمان طاغوت بصورت عیر قانونی از مردم گرفته شده همراه با سند رایگان بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/281/a

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان سند املاک علوی املاک علوی خراسان رضوی واگذاری ها فقره سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است