Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قنبر موسی‌نژاد» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این ۷۴ مرکز نیکوکاری در استان فعال بود که با ۲۵ مورد جدید شمار این مراکز به ۹۹ واحد رسید که زمینه برای حمایت بیشتر از محرومان را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: مراکز نیکوکاری برای ایجاد بستر مشارکت و حضور مردم در این عرصه مهم ایجاد شده‌اند و برای ارائه خدمت به نیازمندان فارغ از برخی بروکراسی‌های اداری عمل می‌کنند، در نتیجه سرعت کارها در این مراکز برای خدمت‌رسانی به محرومان بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۳۴۸ میلیارد ریال مردم این استان در سال‌جاری به مراکز نیکوکاری به منظور دستگیری از نیازمندان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کردند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در مدت مشابه سال قبل ۱۲۶میلیارد ریال در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری و به نیازمندان کمک شده است.

موسی نژاد، با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند، اظهار داشت: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مراکز نیکوکاری با مسئولیت پذیری و شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران، هیأت امنای مساجد و معتمدان محلی به منظور رفع فقر و محرومیت استفاده می‌کنند.

موسی نژاد افزود: نیکوکاران و خیران هر محله و منطقه می‌توانند با ارایه کمک‌های نقدی و غیر نقدی در رفع محرومیت نیازمندان همان مناطق کمک کنند.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان مرکزی امور خیریه خدمت رسانی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مراکز نیکوکاری استان مرکزی کمیته امداد امام خمینی موسی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی