Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا الفتی روز سه شنبه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی افزود: دانش آموزان پسر شهرستان روانسر در قالب کاروان راهیان نور عازم جبهه های غرب کشور شدند تا بار دیگر با امام شهدا و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بیعتی دوباره داشته باشند.

وی اضافه کرد: این دانش آموزان در قالب اردویی ۲ روزه از مناطق عملیاتی در شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص، بسیار ارزشمند است.

سرهنگ الفتی در ادامه به اهدف اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: آشنایی با ایثارگری، جانفشانی و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارایه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب، به نسل امروز از اهداف اعزام است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.  

برچسب‌ها روانسر راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین دانش آموزان روانسر راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین دانش آموزان شهرستان روانسر دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی