Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلام امینی روز سه شنبه در نشست شورای اداری با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار داشت: ریشه و بستر تولید در استان فراوان است ، باید از منابع موجود از جمله منابع زیر زمینی و رو زمینی برای توسعه و اشتغال استفاده کرد.

وی افزود: رونق بازرگانی داخلی و خارجی با توجه به فرصت مرز از مزیت های استان است و برای بهره بیشتر همت و یاری دلسوزان و مدیران را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی یادآور شد: اشتغال در هر کشوری جزو برنامه های اولویت دار است در کشورمان نیز با توجه به جوان بودن جمعیت اولویت بیشتری دارد که باید با تعریف کسب و کارهای نوین بتوانیم با توجه به جوانان تحصیل کرده بخشی از مشکلات این عرصه را کاهش دهیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به ایلام تاکید کرد: سفر رییس جمهور به استان ها بطور معمول در ماه های ابتدای شکل گیری دولت صورت می گیرد اما در سال هایی که دولت ها بر اوضاع کشور مسلط می شوند کمتر این اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: سفر رییس جمهور پس از گذشت سال ها به ایلام اتفاق خوبی است و با سفر در ماه های اول فرق دارد و بطور قطع برکات بسیاری برای استان به همراه دارد.

امینی با اشاره به خواسته مردم استان برای قرار گرفتن تمامی شهرستان ها در قالب مصوبه مناطق جنگی گفت: استان ایلام با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز با عراق هشت سال درگیر جنگ بود، ۲ هزار مرتبه بمباران و شهر مهران چهار بار شهر اشغال شد و حتی هواپیماهای آموزشی عراق نیز در دوران دفاع مقدس بیشترین حملات و بمباران را در استان ایلام انجام می داند و توجه به این شرایط امیدواریم تمام شهرستان های ایلام شامل مصوبه مناطق جنگی شوند و بازنشستگان استان نیز در این مصوبه قرار گیرند.

در پایان این نشست با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور از ۲۵۱ پروژه با اعتبار سه هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال در استان ایلام رونمایی شد که برای ۳۷۰ نفر به شکل مستقیم و برای ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اشتغال دوران دفاع مقدس رییس جمهور شورای اداری مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سفر رییس جمهور استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند

سیدمحمد آقامیری در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم عنوان کرد: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌ است.

آقامیری افزود: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استانها اختیارت چندانی ندارند.

استاندار قم ادامه داد: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری بصورت نامحسوس بصورت مرتب عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.
آقامیری همچنین گفت:‌ فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و غیره نکرده و برخورد قاطعانه‌ می‌کنیم.


خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229271 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی سفراستانی

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند