Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:04:17 GMT

انتصاب سرپرست جدید معاونت شبکه رایتل

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۲۴۰۸

انتصاب سرپرست جدید معاونت شبکه رایتل

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک کاردل فارغ التحصیل مهندسی برق با گرایش مخابرات از دانشگاه علم و صنعت در مقطع فوق لیسانس است. او همچنین دانشنامه Mini MBA از دانشگاه تهران و فوق لیسانس MBA-Proma از دانشگاه LIU سوئد را در رزومه خود دارد.

کاردل دارای سابقه ۲۰ ساله در صنعت تلکام و حضور در یکی از اپراتور‌های تلفن همراه کشور بوده است و پیش از این عهده دار سمت مدیریت طراحی و بهینه سازی شبکه، مدیر طراحی در فاز هفت بزرگترین فاز توسعه باند پهن شبکه، مدیر ارشد فروش در شرکت نقش اول کیفیت و عضو کمیته سیگره فرانسه در ایران با راهبرد بکارگیری فن آوری ICT در صنعت برق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است از اهم برنامه‌های ایشان در اپراتور موبایل رایتل، استفاده حداکثری از توان مهندسی داخل شرکت و بومی سازی خدمات فنی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رایتل صنعت تلکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: «در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.»

به گزارش تسنیم، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود تا آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند