Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@20:37:28 GMT

زمان ثبت‌نام حج ۹۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۳۰۳۴

زمان ثبت‌نام حج ۹۹ اعلام شد

رییس سازمان حج و زیارت زمان ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع ۹۹ را نهم اسفندماه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، علیرضا رشیدیان همچنین در شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه و حج به برنامه‌های اجرایی حج ۹۹ اشاره کرد و از آغاز مذاکرات هیأت مسکن در عربستان خبر داد و گفت: نام‌نویسی از دارندگان قبوض اولویت‌های حج تمتع آینده از نهم اسفندماه آغاز و به‌زودی قیمت نهایی حج مشخص و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌ریزی برای حوزه‌های حمل ونقل، تغذیه، تدارکات، پزشکی و هواپیمایی انجام و در زمان مناسب اجرایی خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت در ادامه گفت: دهه مبارک فجر، پاسداشت روزهای پرافتخار بهاری است که در سایه رشادت‌ها و استقامت این ملت و خون پاک شهیدان امروز تبدیل به درخت تناور نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

رشیدیان افزود: این دوران، تجلی اراده، عظمت و وحدت این ملت و رهبری مدبرانه آن است که در مقابل سلطه استکبار ایستادند و پرچم عزت، شرف و استقلال خود را بر فراز این سرزمین برافراشتند.

رییس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در طلیعه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی درحالی به حرکت خود ادامه می‌دهد که دشمن با همه توان بر دستاوردها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی این ملت و استقلال، آزادگی و جمهوریت آن می‌تازد تا اهداف شوم خود را در جهت سلطه بدون منازع خود بر منطقه رقم زند اما به طور قطع در سایه این همدلی ملت راه به جایی نخواهد برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ نیز در سخنانی بیان کرد: دهه فجر که پیروزی انقلاب اسلامی را به همراه داشت، بهشتی از معنویت را در این دوران ایجاد کرد و شخصیت‌های بزرگی را به تمام قامت برای اسلام و مسلمین با عقلانیت کامل و موازین دینی تربیت کرد.

وی گفت: امام راحل افراد صالح و ارزشی را تربیت کردند و امروز همه مدیون ایشان و مقام معظم رهبری هستیم که این راه را با عزت، افتخار و سربلندی دنبال کردند و ایران اسلامی را در جایگاهی باعزت در عرصه بین‌المللی قرار دادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمان حج رییس سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • بعد از ۹ سال وقفه؛ چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی