Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان از تداوم صف‌های گاز در این استان خبر داد و گفت: این دسته از کسانی که با ماشین به دنبال ماشین حمل کپسول گاز رفته‌اند، جزو ثروتمندان و به اصطلاح زرنگ‌ها هستند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ سایه شوم صف‌های گاز همچنان روی سر سیستان، مدت هاست که این قضیه روی زبان‌ها افتاده، اما انگار گوش مسئولی بدهکار مطالبه مردم سیستان و بلوچستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شاید در نگاه اول با دیدن فیلمی که در پایان متن می‌بینید تصور کنید این یک کاروان ماشین عروس است، اما این کلیپ داستان ماشین‌هایی است که از ترس تمام شدن کپسول گاز، به دنبال ماشین کپسول راه افتاده اند.   بیشتر بخوانید: دانشجویان سیستان و بلوچستان با «تریبون کپسولی» در میان مردم زاهدان رفتند پیگیری‌های دانشجویان سیستان و بلوچستان برای رفع معضل صف‌های طولانی گاز موقتا جواب داد اعتراض ۳۴ تشکل دانشجویی سیستان و بلوچستان نسبت به صف‌های طولانی دریافت کپسول گاز   عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن این استان در این باره به خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: این مسئله یک موضوع عیان در سیستان و بلوچستان است و مردم سال‌ها با این چالش دست و پنجه نرم می‌کنند. این دسته از کسانی که با ماشین به دنبال ماشین حمل کپسول گاز رفته اند، جزو ثروتمندان و به اصطلاح زرنگ‌ها هستند.

عمرانی ادامه داد: یک عده‌ای در جای دیگر در صف‌های بلند و طولانی، منتظر رسیدن این ماشین هستند که متاسفانه قاعدتا به آن‌ها نمی‌رسد و این داستان هر روز سیستان است.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان گفت: این مسئله در زاهدان هم جریان داشت، اما با پیگیری قرارگاه احمدی روشن اوضاع زاهدان بهتر شد و صف‌های گاز کم‌تر به چشم می‌آید. اما در سیستان همچنان اوضاع مثل گذشته پیش می‌رود و حتی شدت هم گرفته است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قرارگاه احمدی روشن عمرانی صف های گاز سیستان زابل زاهدان دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان دنبال ماشین صف های گاز کپسول گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران طی روزهای گذشته در بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان ، باعث وقوع سیلاب، آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و اختلال در عبور و مرور و خساراتی را به این منطقه وارد کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075431 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان