Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از ۵ فصل دو سرمربی داخلی و ایرانی در دربی مقابل هم قرار می‌گیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین باری که دو سرمربی ایرانی در دربی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند، به هفته پانزدهم لیگ چهاردهم بازمی‌گردد. در آن فصل حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود و آن سو هم امیرقلعه‌نویی سکان هدایت استقلال را در دست داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دیدار که برای همیشه خاطره خوبی در ذهن هواداران پرسپولیس حک کرد، در حالی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان درخشان به پایان رسید که آنها ۱۰ نفره بودند و توانستند برای اولین بار ژنرال را در دربی شکست دهند.

وضعیت دو تیم در آن مقطع، اما با شرایط فعلی آنها که هر دو در بالای جدول هستند، کاملا متفاوت بود. در آن فصل وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس در جدول رده‌بندی مناسب نبود و استقلال با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار داشت که در صورت پیروزی در دربی می‌توانست دو پله در جدول لیگ برتر صعود کند. در آن طرف، پرسپولیس با حمید درخشان هم با ۱۹ امتیاز در رده هشتم قرار داشت و در صورت برد در آن بازی می‌توانست دو پله در جدول صعود کند و به رده ششم برسد که این اتفاق هم افتاد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند یحیی گل‌محمدی هم راه درخشان را برود و با شکست فرهاد مجیدی، خاطره خوش لیگ چهاردهم و پیروزی مقابل استقلال با یک سرمربی که خود پرسپولیسی بوده را زنده کنند.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید درخشان پرسپولیس استقلال استقلال امیر قلعه نویی پرسپولیس حمید درخشان ایرانی در دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آن‌ها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند