Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:27:12 GMT

افتتاح و کلنگ زنی 33 پروژه های بخش مرکزی خاش

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۳۳۸۳

ایسنا/سیستان و بلوچستان هم‌ زمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، در کنار انجام برنامه دیدارهای مردمی، افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد ۳۳ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی بخش مرکزی، با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی انجام شد.

زمین چمن مصنوعی روستای ترشاب با اعتباری بالغ بر ۳۸۰ میلیون تومان و بهره مندی ۴۸۰ خانوار، مرکز خدمات جامع سلامت نجف آباد با بهره مندی ۲۸۶۷ خانوار( ۱۴۲۲۴)نفر و اعتباری بالغ بر ۹۰۰میلیون تومان و دیدار مردمی با اهالی روستا، ۷ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در اسماعیل آباد و اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان، جایگاه پرورش مرغ گوشتی در اسماعیل آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یک واحد مسکونی محرومان توسط بنیاد مسکن به نمایندگی از ۳۰ واحد در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان از طرحهای مهم افتتاحی در خاش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلنگ‌ برقرسانی به ۱۶ روستای فاقد برق در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان با بهره مندی ۱۸۱ خانوار نیز با حضور مسئولان به زمین زده شد.
مسئولان خاش همچنین از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان مدارس‌ شهرستان خاش بازدید کردند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش افتتاح پروژه در دهه فجر اعتباری بالغ میلیون تومان بهره مندی بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی