Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفترچه عوارض و بهای خدمات سال ۹۹ شهرداری کهریزک به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد بستر مناسب جهت جذب درآمدهای پایدار، دفترچه عوارض و بهای خدمات شهرداری کهریزک پس از تصویب شورای اسلامی شهر به تصویب کمیته انطباق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  در تکمیل این خبر افزود: در دفترچه عوارض و بهای شهرداری کهریزک؛ بازنگری منابع جدید درآمدی، دستورالعمل های جدید باهدف ایجاد تسهیلات لازم برای مودیان، تعرفه‌های مصوب عوارض و هماهنگی لازم برای یکسان سازی رویه های وصول عوارض و درآمدهای شهرداری پیش بینی و پس از تصویب شورای اسلامی شهر کهریزک به تصویب کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ری رسید.

شهردار کهریزک  به اهمیت و ضرورت کسب درآمد پایدار در اداره شهرها اشاره کرد و گفت:  متاسفانه هنوز شهرداری ها، حتی کلان شهرها نیز برای کسب درآمد پایدار ، موفقیت چشمگیری کسب نکرده اند و در این زمینه راهی طولانی‌ ای در پیش دارند اما مدیریت شهرداری کهریزک با سابقه ای ۱۸ ساله در دوره پنجم مدیریت شهری و شورا،  تمام توان خود را به کار بسته اند تا با تصویب دفترچه عوارض و بهای خدمات و هم اندیشی درخصوص تشویق شهروندان و جذب درآمدهای پایدار، فرصت و بستر لازم را برای حرکت در مسیر توسعه پایدار ایجاد کند .

نعمت زاده خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان و کسبه به دلیل بی اطلاعی از چرایی و چگونگی عوارض شهری،  بهای خدمات دریافتی از مدیریت شهری را پرداخت نمی‌کنند به همین منظور مدیریت شهرداری کهریزک پس از تصویب دفترچه عوارض سال ۱۳۹۹  به دنبال اطلاع رسانی، آگاه سازی و ارائه آموزش های لازم به شهروندان و کسبه شهر است تا شهروندان در راستای توسعه و آبادانی شهر و سهمیم شدن در پویایی شهر با آگاهی بیشتری عوارض وبهای خدمات شهروندی را پرداخت کنند‌.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصویب دفترچه خدمات سال 99 شهرداری کهریزک تصویب دفترچه عوارض شهرداری کهریزک پس از تصویب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها