Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: «در راستای تسهیل دسترسی دانشگاهیان، پهنای باند اینترنت این واحد دانشگاهی از 40 به 250 مگابایت افزایش یافت.»

نوین مکوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بندرعباس اظهار کرد: با هدف بالا بردن کیفیت اینترنت در آغاز نیمسال دوم تحصیلی 99-1398 که مصادف با ایام‌الله دهه فجر و جشن چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است، پهنای باند اینترنت بدون پرداخت هزینه در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان در ارائه خدمات‌رسانی و داشتن همکاری لازم در انجام پروژه توسعه زیرساخت‌های لازم و افزایش پهنای باند اینترنت دانشگاه از عقد تفاهم‌نامه همکاری با این شرکت خبر داد و ادامه داد: «با توجه به افزایش تعداد دانشجویان در سال‌های اخیر در مقاطع مختلف به‌خصوص کارشناسی ارشد و دکتری و لزوم استفاده از اینترنت در محیط‌های مختلف دانشگاه از جمله کتابخانه‌ها، سالن‌های کنفرانس و ... این تفاهم‌نامه در راستای خدمات‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تر به انجام رسید.»

توسعه تجهیزات دیتا در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی هرمزگان

مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: «توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات دیتا در واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان انجام شده و سایر واحدها و مراکز دانشگاه می‌توانند با شرایط مشابه واحد بندرعباس از خدمات اینترنت مخابرات استفاده کنند.»

مدیرکل فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، گسترش WIFI(وای‌فای) در فضاهای مختلف پردیس دانشگاه را از جمله اولویت‌های مهم و در دست  اقدام این مدیریت پس از افزایش پهنای باند عنوان کرد و توضیح داد: «برای رفاه حال دانشجویان، پوشش وای‌فای همراه با خدمات افزایش سرعت در فضای آزاد دانشگاه افزایش می‌یابد.»

مکوندی متذکر شد: در این راستا به منظور ارتقای سطح علمی و مهارت‌های تخصصی کارشناسان فناوری اطلاعات  دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان هرمزگان دوره آشنایی با مجازی‌سازی سرورها براساس ساختار vmware توسط اداره فناوری اطلاعات و همکاری اداره توانمندسازی و آموزش نیروی انسانی از دومین روز دهه فجر به مدت سه روز در حال برگزاری است.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس واحد بندرعباس پهنای باند اینترنت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس پهنای باند اینترنت افزایش یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در اجلاسیه گروه‌های کشوری معماری و شهرسازی اظهار کرد: احیای الگو‌های سنتی و بازگشت به الگو‌های معماری سنتی و اسلامی و استفاده از آن در طراحی‌های مدرن یکی از ضرورت‌های است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور مدیران گروه‌های معماری و شهرسازی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در دامغان عنوان کرد: دامغان یکی از کهن‌ترین شهر‌های ایران است و کاروانسرا‌ها، قلعه‌ها و تپه‌های قدیمی و برج و بارو، حصار عظیم داخل و خارج شهر دامغان است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان متذکر شد: این شهرستان در حال حاضر دارای بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده بوده که ۱۳۰ اثر ملموس و ناملموس در فهرست آثار ملی است و از آثار شاخص این شهرستان می‌توان به تپه تاریخی حصار با قدمت ۷ هزار سال و دارای سه دوره متعدد، مسجد تاریخانه که یکی از مهم‌ترین مساجد بازمانده از قرون اولیه اسلامی در کشور و از نخستین نمونه‌های مساجد است، اشاره کرد که مناره آن یکی از عناصر تشکیل‌دهنده آن است.

افشاری متذکر شد: وجود بنا‌های تاریخی بسیار در دامغان و لزوم احیای ارزش‌های اسلامی در شهر‌های مسلمان که امروزه هویت خاص گذشته را از دست داده‌اند، بیش از قبل احساس می‌شود.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تاکید کرد: تمرکز بر آموزش معماری اسلامی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تشویق پژوهش در این زمینه می‌تواند دستاورد‌های شگرفی را ایجاد کند.

وی متذکر شد: توجه به فرهنگ و هنر ایرانی و ادغام فرهنگ و هنر ایرانی در طراحی‌های معماری و شهرسازی با بهره‌گیری از توان علمی اندیشمندان این دو حوزه با استفاده از مصالح بومی و سنتی و به‌کارگیری مصالح ساختمانی سنتی و بومی در ساخت و ساز‌ها موجب ترویج معماری پایدار که هم با محیط زیست سازگار باشد خواهد شد و هم بازتاب‌دهنده میراث فرهنگی ایرانی-اسلامی و توسعه گردشگری می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، توجه به معماری ایرانی‌ ـ‌ اسلامی در ساخت و ساز‌های شهری را از موضوعات حائز اهمیت برشمرد و تأکید کرد: استفاده از نماد‌ها و عناصر معماری اسلامی در طراحی‌های جدید با برگزاری اینگونه جلسات در دانشکدگان هنر زمینه تحول در معماری را ایجاد کرده و با ارائه راهکار و برنامه به حاکمیت زمینه ایجاد قوانین و مقرراتی که حمایت از معماری ایرانی اسلامی را در برنامه‌ریزی‌های شهری و ملی تضمین کند را مهیا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان