Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:53:42 GMT

۳۸۴ واحد مسکونی خیّرساز به اقشار کم درآمد اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۵۰۷۷

۳۸۴ واحد مسکونی خیّرساز به اقشار کم درآمد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن استان تهران، مسعود حسنوند مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران گفت: پروژه ۳۸۴ واحدی خیّرساز فیروزکوه که به همت انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران و با حمایت بنیاد مسکن احداث شده در دهه فجر به افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسنوند در خصوص مشخصات این پروژه توضیح داد: زیربنای این پروژه ۴۲ هزار متر مربع بوده که در ۳۲ بلوک ۱۲ واحدی در سه طبقه روی پیلوت طراحی و اجرا شده و برای تمامی واحدها پارکینگ و انباری نیز پیش بینی و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متقاضیان جانمایی شده در این پروژه اغلب از اقشار کم درآمد بوده اند و به عنوان سهم آورده به طور متغیر از صفر ریال تا حداکثر ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند.

مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز افزود: برای هر واحد این مجموعه ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه تدارک دیده شده که متقاضیان طی ۱۲ سال با اقساط ماهیانه کمتر از ۵ میلیون ریال نسبت به بازپرداخت آن اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آورده متقاضیان صرفاً در زمان تحویل واحد از ایشان اخذ شده و در زمان عملیات ساخت و احداث این مجموعه، از توان مالی خیّرِ سازنده و تسهیلات استفاده شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان تهران اضافه کرد: انجمن خیرین مسکن ساز استان در صورت تأمین زمین از سوی نهادهای ذیربط آمادگی احداث مجموعه‌های مسکونی برای جامعه نیازمند در چارچوب طرح اقدام ملی تأمین مسکن را دارد.

حسنوند یادآور شد: انجمن خیرین تا کنون ۱۹۷۸ واحد در صفادشت ۴۹۵ واحد در فیروزکوه، ۱۸۰ واحد در پرند، ۷۲ واحد در شهر ارجمند فیروزکوه، ۷۲ واحد در پیشوا، ۷۰ واحد در حسن آباد فشافویه احداث کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 جامعه درآمد دهه فجر قرض الحسنه مدرسه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیرعامل انجمن خیرین میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحدمسکونی به همت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینی به مساحت  ۳۶هکتار در مراغه آغاز شد.

 دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: ساخت دومیلیون واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور آغاز و ۵۰۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

 اکبری افزود: دولت با تمام مشکلات مصمم به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است و تاپایان دولت به ۴ میلیون خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی ساخت ۱۰ هزار واحد از امروز در استان آغاز شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تاکید کرد و افزود: امسال سال ساخت و بهره برداری از واحد‌های نهضت ملی مسکن در کشور است.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: مسکن نیاز اساسی جوان برای ازدواج است.

حجت الاسلام والمسلیمن پورمحمدی افزود: اقدام دولت برای تامین مسکن بویژه برای جوانان جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: مسکن مهمترین وسیله برای ترویج ازدواج برای جوانان است.

فرماندار مراغه گفت: چهار طرح ملی مسکن در سه نقطه شهر مراغه برای تامین مسکن جوانان در حال ساخت است.

مینویی افزود: تامین مسکن برای جوانان در الویت برنامه‌های دولت است.

گفتنی است ۲۰ هزار نفر در مراغه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر