Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح و آغاز بکار پروژه های شهرداری دماوند و بهداشت و درمان شهرستان که بصورت نمادین در خانه بهداشت خیرساز منطقه مشاء برگزار شد، اظهار داشت: امروز با تعاملی که بین مسئولان شهرستان شاهد هستیم، قطعا به افتتاح و آغاز بکار پروژه های مهم افزوده می شود و این ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه خدماتی، توجه به موضوع سلامت شهروندان است، گفت: اینکه در کنار پروژه های عمرانی و خدماتی به بخش سلامت توجه می شود، قابل تقدیر است که البته علاوه بر ساخت اینگونه مراکز سلامت، فراهم سازی زمینه حضور پزشکان متخصص در بخش های مختلف به ویژه سلامت دهان و دندان نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران همچنین به پروژه های مهم شهرستان همچون جمع آوری فاضلاب دماوند اشاره کرد و افزود: پروژه فاضلاب شهر دماوند با تلاش مسئولان منطقه با پیش بینی ردیف اعتبار مطلوبی در سال آینده سرعت خواهد گرفت.

محسنی بندپی به پروژه کلنگ زنی خانه جوان شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از چند سال با تلاش و همکاری مسئولان محلی، شرایط لازم برای اختصاص زمینی جهت احداث خانه جوان شهرستان از اداره راه و شهرسازی فراهم شد که لازم است برخی مسئولان نهادهای دولتی از تنگ نظری ها کم کنند تا اینگونه خدمات در اختیار عموم مردم به ویژه جوانانی که تشنه پرکردن اوقات فراغت و نشاط و شادابی خود هستند، برسد.

وی همچنین بیان کرد: زمانی پروژه ای را کلنگ میزنیم که ردیف اعتباری شناسنامه دار داشته باشد زیرا مرور کلنگ زنی ها اثر بخشی خود را از دست خواهد داد.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در این مراسم با اشاره به حساسیت های شهرستان در سطح استان و کشور با توجه به ساخت و سازهای غیرمجاز و غیره، اظهار داشت: شهرستان دماوند با وجود اینکه سالها است جزو شهرهای نمونه گردشگری کشور است، زیرساخت های لازم را در این عرصه نداشت.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته یکی از اقدامات ارزشمند در این زمینه، جذب سرمایه گذار و افتتاح پروژه های مهم گردشگری و بوم گردی بجای مجوز شهرک سازی و توسعه ویلانشینی بود که در دستور کار قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با تاکید براینکه ما به دنبال ساخت و ساز جدید نیستیم بلکه هدف ما استفاده بهینه از امکانات موجود است، افزود: امروز فاضلاب شهرستان را به عنوان یک پروژه مهم آغاز نموده ایم و در کنار آن با همدلی و تعامل مسئولان شهرستان شاهد دیگر پروژه مهم منطقه هستیم.

افتتاح و آغاز بکار پروژه های شهرداری دماوند

عباس صفری، شهردار دماوند نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز ۱۷ پروژه شهرداری دماوند با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی مهم ترین پروژه های این نهاد را خانه بهداشت خیرساز مشا با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در چهار طبقه، پروژه ساخت ایستگاه اورژانس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در ۲۰۰ مترمربع زیربنا، راه اندازی مرکز ساماندهی و نقاهتگاه سگ های بلاصاحب شرق استان تهران در ۳هزار مترمربع مساحت و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی و همچنین آغاز بکار نصب دوربین های کنترل و نظارت و ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با برآورد اعتباری ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: فاز نهایی پروژه بلوار سردار شهید سلیمانی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اجرای فاز نخست بلوار یادگار امام(ره) با یک میلیارد تومان اعتبار و آغاز بکار فاز دوم با برآورد اعتباری ۸میلیارد تومان و همچنین آسفالت بلوار ناهید منطقه مشا با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی از دیگر پروژه های شهرداری دماوند است.

صفری پیاده روسازی بلوار باهنر و رجایی جنوبی، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت معابر فرعی خیابان مطهری، کوچه فردوس، کوچه نیل، محدوده مسکن مهر و خیابان های فجر، محوطه کشتارگاه، شهرک الهیه و سلحشوران، بن بست آزادگان، معابر منطقه مشاء و لوله گذاری و احداث نهر عرضی در بلوار آیت اله خامنه ای را از دیگر پروژه ها دانست.

حسن خیرخواه، رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند نیز در این مراسم گفت: خانه بهداشت مشاء در گذشته یک خانه بهداشت قدیمی و نا امن بود که با توجه به زلزله خیربودن منطقه مشاء، نیازمند ساماندهی این مرکز درمانی بودیم.

وی ادامه داد: با کمک خیر نیک اندیش این مرکز تخریب و نوسازی و تمامی نکات ایمنی زلزله نیز رعایت شده است که با توجه به جمعیت ۲هزار نفری منطقه مشاء و همچنین قرار گرفتن در مسیر محور هراز و از همه مهم تر زلزله خیر بودن منطقه، نیازمند توسعه در حوزه سلامت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند بیان داشت: هم اکنون در شهرستان هشت پایگاه اورژانس وجود دارد که با توجه به دو محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه لازم است دو مرکز و دو پایگاه اورژانس دیگر به این مراکز افزوده شود که نیازمند تخصیص اعتبار و حمایت خیرین هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 دماوند دوربین دهه فجر شرق استان تهران شهرداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه های شهرداری دماوند اعتباری بالغ شهرستان دماوند بهداشت و درمان میلیارد تومان پروژه های مهم خانه بهداشت دیگر پروژه منطقه مشاء کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی اظهار کرد: مسؤولان هنوز نپذیرفتند که باید کار را به مردم بسپاریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به جایگاه رسانه در تحقق شعار سال اشاره و خاطر نشان کرد: اگر جریان رسانه راه بیندازیم می‌توانیم در جنگ اقتصادی در برابر دشمن بایستیم و دشمن را مغلوب کنیم.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف در اقتصاد نقشی اساسی دارد، تصریح کرد: در جنگ تمام عیار با جبهه استکبار قرار داریم و در جنگ اقتصادی هر کسی به فراخور توان خود باید هزینه کند که بسیج سازندگی در این عرصه پیشگام است.

زهرایی گفت: در راستای تصویب طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی، ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی برنامه‌ریزی شد و امروز در آغاز هفته جهاد خدمت‌رسانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: خراسان‌رضوی ۹ تیم جهادی دارد و قدمت آن نیز بسیار بالاست و عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن، پروژه‌های آب‌رسانی و آسفالت «شهرآباد» و ۱۵ روستای اطراف را به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: یک‌هزار و ۱۰۲ پروژه حوزه مسکن، ۶۲ پروژه آسفالت و اصلاح معابر، ۸۵ پروژه آب‌رسانی، ۳۸ پروژه آب و کشاورزی و یک هزار و ۵۳۱ پروژه مرمت مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید.مجموعه‌های کمیته امداد، جهاد کشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب و بنیاد مسکن ما را در این امر مهم یاری رسانده‌اند که از تمامی این دستگاه‌ها تقدیر می‌کنیم.

زهرایی بیان کرد: برای سال ۱۴۰۳ و از محل تبصره ۲ تسهیلات اشتغال‌زایی مجلس، مبلغ ۳.۲ همت برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6095155

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری