Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: ماهیت انقلاب و نظام ما خدمت گذاری صادقانه برای مردم است و اگر گاهی این اتفاق نمی افتد مربوط به آن شخص است و گرنه وظیفه ای که بر عهده ما نهاده شده خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان که در محل تالار الغدیر فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و سیر صعودی کارها بیشتر شده اما در زمنیه اطلاع رسانی به مردم کم کاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هدف استکبار و آمریکا کمرنگ کردن اراده ملی است، گفت:  وظیفه ما در جغرافیای آبادان مقاومت با زیاد خواهی های آمریکا و استکبار جهانی و عناصر آنها است. هدف آنان ایجاد مکر و نفاق و از بین بردن وحدت میان مردم است، ما مسوولان در راس امور ضمن اینکه مردم کار خودشان را انجام می دهند باید مراقب باشیم که دشمنان به اهدافشان دست نیابند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ضمن تاکید بر لزوم حضور آگاهانه مسوولان در جلسات و در صحنه های حساسی که در منطقه پیش می آید، افزود: در صحنه ها و مناسبات مختلف در شهرستان آبادان توقع داریم تا تمام مسوولان خودشان در جلسات حضور پیدا کنند، عدم حضور مسوولان می تواند جای سوال باشد هر کسی که مهر انقلاب در دلش هست و به نظام ارادت دارد انتظارمان حضور در صحنه ها است تا فتنه دشمنان کمتر شود.

او با بیان اینکه برای انقلاب و نظام خون های زیادی ریخته شده است، بیان کرد: چند وقتی است که از ترور سردار سلیمانی گذشته و هنوز هم آمریکای جنایتکار دست از توطئه دست بر نداشته است لذا انقلابی که باید لحظه به لحظه خونی به پای آن ریخته شود بایستی از آن حراست کرد همه با تمام امکانات توان و کارکنان شان الگویی برای حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن باشند البته مردم همیشه پیشتر از مسوولان در صحنه ها بوده و همچنان حضور پیدا می کنند.

موسوی اضافه کرد: رمز بقای انقلاب ما در گرو ولایت پذیری و مقاومت ما در برابر دشمنان است و با این کارهاست که می توانیم انقلاب و اهدافش را بیمه کنیم و دشمن را که تمام وقتش را برای از بین بردن نظام به کار گرفته نا امید کنیم.

فرماندار وریژه آبادان خطاب به مسوولان دستگاه های مختلف اداری افزود: در راهپیمایی 22 بهمن با تمام نیروها و توان در صحنه حضور داشته باشید، امسال متفاوت تر از قبل است و دشمن لحظه  شماری و عدد حضور مردم را در خیابانها رصد می کند تا حرف خودشان را بزنند و بگویند مردم از انقلاب و نظامشان نامید و خسته شده اند اما ما این اجازه را نمی دهیم.

وی با اشاره به همزمانی 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: فضای انتخاباتی است و لذا بایستی فضای ادارات بر اصل بی طرفی باشد، هیچ مسئولی حق ندارد در زمان اداری له و یا علیه کاندیدایی نظر دهد و با به آن ورود کند، وظیفه ای جز آماده سازی فضا برای ایجاد شور انتخاباتی نداریم برای انتخاباتی پرشور و در شان نظام قوانین و مقرراتی داریم که بایستی به آنها احترام بگذاریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: دولت  اعتبارات و هزینه ای خاص برای انجام تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته و لذا هیچ یک از اموال و امکانات ادارات نباید در جهت تبلیغ و یا حمایت از کاندیدای هزینه شود، طبق ماده 11 این موارد انجام می شود و امکاناتی که دولت  برای آن پیش بینی کرده در این راه صرف می شود.

موسوی یادآور شد: پشتیبانی، نیروی انسانی و امکانات از سوی ادارات برای 2500 نفر از کسانی که درگیر برگزاری انتخابات هستند تامین و در اختیار ستاد برگزاری انتخابات نهاده شود،  گاهی اوقات نامه ای نوشته می شود که بایستی پاسخ داده شود اما چنین نمی شود، سکوت شرکت ها ، شهردای ها و نهادهای عمومی پذیرفتنی نیست.

وی گفت: بدون امکانات دولتی نمی توان در جهت فراهم سازی فضا برای برگزاری انتخابات اقدام کرد لذا هر چه سریعتر ادارات، سازمانها و شرکت ها نسبت به تامین و اختصاص این امکانات به ستاد انتخابات اقدام کنند، قرار است تا یک واقعه مهمی در سطح کشور و شهرستان اتفاق بیفتد لذا عدم انجام وطایف توجیه پذیر نیست، در آبادان با داشتن این همه دستگاه عریض و طویل بایستی امکانات هر چه زودتر فراهم و در اختیار قرار گیرد.

به گفته وی منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، ایرانول، پاسارگاد، دانشگاه آزاد، خطوط لوله و مخابرات، برق، اتاق اصناف، بندر، تاکسی رانی، شهرداری، فرودگاه، گمرک، اتاق بازرگانی، مخابرات، شهرک صنعتی این موضوع را جدی بگیرند و در این باره به طور سریع اقدام کنند، این موضوع از آن جهت مهم است که با یک اتفاق و واقعه ملی مواجه می شود لذا ادارات امکانات را به فرمانداری بدهند تا انتخابات با مشکل مواجه نشود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان افزود: به دلایل قانونی و شرعی موظف بر صیانت از آرای مردم هستیم مسائل حاشیه ای برایمان اهمیت ندارد، اجرای مُر قانون در باره این واقعه ملی مد نظر است، به عنوان دستگاههای حاکمیتی موظفیم که اصل بی طرفی را در اجرای وظایف محوله اجرا کنیم تا به بهترین شکل از این مسئله صیانت شود.

موسوی ضمن تذکر به مدیران برای عدم ورود و حمایت از شخص خاص در انتخابات آنهم در ادارات محل کارشان اظهار کرد: انتخاباتی سالم برگزار می کنیم تا حق هیچ کسی ضایع نشود، برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند آمادگی کامل داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بسیج امکانات برای مناطق محروم ، اولویت دادن به مناطق مروم بایستی از شکل شعاری خارج شود آنقدر محرومیت در نقاط مختلف شهر هست که نمی دانم از کجای آن نام ببرم، به جز منطقه بریم که مشکلاتش در زیر الطاف پالایشگاه رفع شده مابقی مناطق شهری همچنان در رنجند لذا به منظور رعایت اخلاق اقداامت را به سمت مناطق محروم گسیل کنید.

وی یاداور شد: در دهه فجر باغ موزه دفاع مقدس افتتاح می شود و از آنجائیکه قرار است با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری برسد لازم است تا دستگاههای مربوطه هر چه سریعتر اقدامات محوله را به انجام برسانند تا به افتتاحیه برسد.

وی گفت: دستگاههایی که نیرو استخدام می کنند، این کارشان ما را خوشحال می کند اما این استخدامها بایستی براساس برگزاری آزمون و مصاحبه و در نظر گرفتن اولویت بومی انجام شود نهادهای نظارتی در این باره رصد دارند اما چنانچه از هر طریق اعم از سفارش این و آن و فلان مسئول و نماینده نیز نیروهایی را استخدام کرده اند بایستی آماری از آخرین وضعیت این نیروها به اداره کار ارائه کنند.

وی همچنین با تاکید بر نی زدایی کانال ها آبهای سطحی توسط شهرداری افزود: با انجام این کار از بروز مشکل در صورت بارش ها جلوگیری می کنیم، با کمک پتروشیمی و دستکاهایی که در خانه های مردم در اطراف آنان است می خواهیم تا کانالهای دفع آبهای سطحی و فاضلاب لایروبی و نی زدایی شود تا ازوضعیت فعلی خارج شود این وضعیت زیبنده مردم نیست هر چند که این حرف در حال تبدیل شدن به شعار است و معلوم نیست کدام گوشی شنوای این حرفها هست و آن را انجام می دهد.

وی اظهار کرد: شهرداری بایستی مشکلات مشترک میان خود و با آبفا را در جلسه ای مشترک حل و فصل کند، ادارات برق  و آب هم همین طور، لیست بدهی برخی از دستگاهها به اداره برق بسیار بالاست و اینها قابل قبول نیست، دستگاههایی که به برق و آب بدهی دارند بایستی آن را حل و فصل و پرداخت کنند وضعیت بدهی دستگاهها به ادارات برق و آب  به هیچ وجه پسندیده نیست و بایستی در این باره و به جهت خدمات رسانی مطلوب و بهتر بدهی ها پرداخت شود.

معاون استاندار و فرماندار ویه شهرستان آبادان تصریح کرد: برخی از مصوبات شورای اداری هنوز انجام نشده است و اگر قرار است تا کار به همین روال ادامه یابد دیگر جلسه برگزار نکنیم مشکلات بایستی رفع شود، جلسات شورای اداری را در مناطق محروم برگزار کردیم اما مصوبات اجرایی نشد تا آن نارضایتی در میان مردم سلیچ بروز کرد  لذا بایستی از امکانات استفاده بهینه و به جایی در جهت حل مشکلات انجام شود.

موسوی یادآور شد: دستگاههای ما در چند روز باقی مانده از دهه فجر اقدامات انجام شده دستگاه متبوعه شان را از طریق رسانه های به اطلاع مردم برسانند، در موضوع انتقال خون نیز هر دستگاهی که می تواند در بحث بکارگیری نیرو ورود و به آنان کمک کند  ضمن آنکه در زمینه برنامه های دهه فجر روسای ادارات بایستی خدمات دولت به مردم در حوزه متبوعه شان را اعلام کنند.

وی ضمن دعوت از ادارات برای حضو حداکثری در انتخابات، گفت: از ادارات برای شرکت در مجمع عالی بسیح  و جلسه توجیهی و آموزشی در رابطه با جاسوسان تلفنی دعوت می شود.

وی خطاب به مسئولان دستگاههای اجرایی افزود: شما مهمترین و مطمئن ترین افراد در پای صندوق های رای هستید اما در پس شانه خالی نکنید.

وی اظهار کرد: اداره اطلاعات و نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج اقدامات و کشفیات خوب و فراوانی داشتند که از این بابت از آنان قدردانی می کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن انتخابات انقلاب اسلامی دهه فجر شورای اداری جلسه مردم فرمانداری آبادان اداره برق معاون استاندار و فرماندار ویژه برگزاری انتخابات شهرستان آبادان انقلاب و نظام ویژه شهرستان مناطق محروم شورای اداری صحنه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود