Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:51:06 GMT

اگر مشکل قلبی دارید برف پارو نکنید

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۷۱۸۷

اگر مشکل قلبی دارید برف پارو نکنید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، افراد مبتلا به بیماری قلبی یا مشکلات گردش خون در هنگام افت دما ، در معرض خطر مشکلاتی جدی هستند.

اگرچه هوای سرد می تواند زمینه ساز مشکلاتی مثل افسردگی شود، اما افزون بر مشکلات روانی و احساسات منفی ناشی از سرما، برخی مشکلات جسمانی نیز در چنین شرایطی تشدید می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر دن واینشتین مدیر مرکز پزشکی دانشگاه ورمونت می گوید: "بدن شما باهوش است و هنگامی که احساس سرمازدگی می کند سعی می کند از بدن شما محافظت کند."

این فرآیند در قلب به نام انقباض عروق محیطی شناخته می شود. این موضوع ممکن است فشار خون شما و کارهایی را که قلب شما برای پمپاژ خون باید انجام دهد، افزایش دهد. اکنون اگر در شرایط سرما و با مشکلات قلبی پیشین قرار دارید، بهتر است  فعالیت هایی با فشار بدنی بالا مانند پارو کردن برف را کنار بگذارید. این نوع فعالیت ها، فشاری اضافی برای قلب ایجاد می کنند و در نتیجه ممکن است برای شما بسیار خطرناک باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افسردگی زمستان سرما سرماخوردگی فشار خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • رابطه استفاده از آسانسور با کاهش عمر
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • (ویدئو) اینجا لندن است؛ اشتباه نکنید پاکستان نیست!