Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی عصر امروز در گردهمایی هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه شهرستان در مسجد حجت الاسلام گلپایگان اظهار داشت: در سامانه موقوفات کشور ۲۳۹ حسینیه و مسجد و تعداد ۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه مربوط به شهرستان گلپایگان به ثبت رسیده است.

وی گفت: یکصد نفر از خادمان مساجد و شش نفر از خادمان امامزادگان در شهرستان گلپایگان بیمه شده‌اند که تا سال پایان اسفندماه سال گذشته هفت درصد سهم بیمه آن‌ها به مبلغ ۱۱۴ هزار تومان به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شد ولیکن  از امسال تأمین اجتماعی پرداخت حق بیمه خادمان را به صورت بیمه آزاد یعنی به مبلغ ۴۶۰ هزار تومان دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گلپایگان تصریح کرد: اموال مساجد و امامزاده‌ها وقف هستند و حفظ و نگهداری این اموال برعهده هیئت امنا است، تهیه طرح اجرای پروژه‌های عمرانی مساجد و امامزادگان تحت ناظر نظام مهندسی انجام شود.

وی با تأکید براینکه هیئت امنا درآمد و نذورات نقدی را حساب بانک واریز شود، گفت: روحانیون محور مساجد هستند و کارهای فرهنگی و اجتماعی با مشورت روحانیون انجام شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی وابسته نبودن به جریانات سیاسی و حزبی، آشنایی با احکام اسلامی، داشتن حداکثر ۷۵ سال سن و شرکت مدام در جلسات هیئت امنا شرط پذیرش خادم مساجد و امامزاده عنوان کرد و گفت: هزینه حمام‌های موقوفه که تخریب شده باید پرداخت شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 درآمد فرهنگی و اجتماعی مسجد ثبت گلپایگان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حجت الاسلام هیئت امنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی