Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از دهه فجر ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال افتتاح به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، ۱۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، در شهرستان لنجان به بهره برداری رسید.

در چهارمین روز از دهه فجر ایوب درویشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستم، تولد دوباره اسلام اصیل، و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) است که این رویداد بزرگ را تبریک و تهنیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  خیرین بازوهای توامندی در حوزه امر خیر عنوان کرد و حرکت و فعالیت های آنان در راستای ساخت مدارس برای آینده سازان ایران اسلامی را قابل تقدیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان یادآور شد: خیرین مدرسه ساز به کمک خیریه‌ها، نقش بسیار مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی در کشور داشته‌اند و بی‌شک اگر کمک‌های بدون چشم‌داشت آنان نبود همچنان بسیاری از مدارس کشور چند نوبته بود و شاید هم در بعضی مناطق از کشور هیچ مدرسه‌ای ساخته نمی‌شد.

ایوب درویشی در سفر به شهرستان لنجان، ۱۳پروژه این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۵۴۴ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری نمود.

باند دوم خیابان ۲۲ بهمن و خانه کشتی شهر چمگردان با ارزش ریالی یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان و مرکز اقامتی میان مدت شوق پرواز با سرمایه گذاری و مدیریت بخش غیر دولتی و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان در شهر ورنامخواست از جمله پروژه هایی بود که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان افتتاح شد.

لازم به ذکر است این مجموعه قابلیت پذیرش بین ۵۰ تا ۷۰ نفر را در مدت ۲۸ روز برای ترک اعتیاد را دارد. امکانات رفاهی، بهداشتی، و فضای کافی برای کمپ ترک اعتیاد و مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی با برخورداری از مشاوران متخصص در زمینه ترک اعتیاد خدمات درمانی و مشاوره‌ای از دیگر خدماتی است که در این مجموعه ارائه می‌ گردد.

همچنین آیین کلنگ زنی ساختمان اداره بهزیستی شهر باغبهادران با حضور دکتر درویشی، به زمین زده شد.این ساختمان با مشارکت خیرین شهرستان و سازمان بهزیستی استان اصفهان طی یک سال آینده افتتاح خواهد شد.

 

آیین بهره برداری مدرسه محمودیه باغبهادران نیز  با تامین اعتبار آموزش و پرورش و خیر مدرسه ساز با اعتباری بالغ۱/۵ میلیارد تومان و زیر بنای کل ۱۴۰۰ متر مربع و ۸ باب کلاس درس ۷ اتاق اداری، کارگاه، کتابخانه وآزمایشگاه افتتاح گردید. دکتر ایوب درویشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر ۹۸ بهره برداری رسید شهرستان لنجان ایوب درویشی ترک اعتیاد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده