Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اقدامات مجموعه دستگاه قضایی استان قزوین درراستای احیاء واحد‌های تولیدی و صنعتی طی ۹ ماهه نخست سال جاری منجر به جلوگیری از تعطیلی ۲۱ شرکت با ۱۴۵۱ تعداد کارگر شده است. تاریخ انتشار: 07:57 - 16 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۶۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اقدامات مجموعه دستگاه قضایی استان قزوین در راستای احیاء واحد‌های تولیدی و صنعتی طی ۹ ماهه نخست سال جاری منجر به جلوگیری از تعطیلی ۲۱ شرکت با ۱۴۵۱ تعداد کارگر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنتورسازی ایران (البرز) به دلیل سوء مدیریت و سایر چالش‌ها منجر به تعطیلی شده بود که در ستاد استانی با تشکیل جلسات متعدد شهرستانی و استانی، بهره گیری از ظرفیت ستاد اجرایی و قضایی، رصد مستمر موضوع، ارتباط مستمر با مدیران تولید و کارگران، نظارت بر نحوه اداره شرکت، پرداخت مطالبات معوق کارگران و پیگیری امور کشوری شرکت از جمله در استان‌های تهران، هرمزگان و ... از تعطیلی واحد جلوگیری به عمل آمد.

با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی احیای مجدد شرکت کنتورسازی ایران و خطوط تولید منجر به بازگشت به کار ۱۸۰ کارگر شد.

سوء مدیریت و مشکلات مالی و اختلاف شرکا در شرکت فقلکار (البرز) منجر به تعطیلی این واحد شده بود که با تشکیل جلسات قضایی مستمر، تشکیل جلسات متعدد با نهاد‌های اجرایی از جمله امور مالیاتی و تامین اجتماعی و بانک‌ها و ... شرکت مذکور از طریق انتقال اموال به شخصیت حقوقی جدید با ظرفیت ۸۰ نفر کارگر احیا شد.

اختلاف شرکا در شرکت رنگین طیف (قزوین) مشکلاتی را برای این شرکت ایجاد کرده بود که با تشکیل جلسات متعدد و پیگیری موضوعات قضایی و اجرایی توسط ستاد استانی، مشکل انتقال حل و نسبت به ثبت سهام و رفع موانع قضایی تولید اقدام شد.

شرکت آرتا موکت (تاکستان) به دلیل مشکلات حقوقی تعطیل شده بود که با برگزاری جلسات متعد و حصول سازش از تعطیلی واحد با ۴۱۰ نفر کارگر جلوگیری به عمل آمد.

شرکت پایا پلیمر و پلاستیک (تاکستان) به دلیل مشکل حقوقی با تعطیلی مواجه شده بود که با برگزاری جلسات متعدد نسبت به تعیین و تکلیف نهایی ۱۳۰ کارگر و جلوگیری از تعطیلی موقت شرکت اقدام شد.

اختلافات مالی با سیستم بانکی شرکت ژلاتین حلال (البرز) را با مشکل مواجه کرده بدود که با همکاری قضایی از تعطیلی واحد با ۱۶۰ کارگر جلوگیری به عمل آمد.

همچنین با تشکیل جلساتی در مورد شرکت ارمغان کیمیا تصمیم گیری شد و با جلوگیری از تعطیلی شرکت با ۴ نفر کارگر نسبت به تعیین تکلیف نهایی اقدام شد.


با تشکیل جلساتی در مورد واحد جوجه کشی هدهد تصمیماتی اتخاذ و نسبت به جلوگیری موقت از تعطیلی کارخانه با ۴ نفر کارگر تا تعیین تکلیف نهایی اقدام شد.

شرکت پرشیا سلامت با مشکل بازپرداخت وام مواجه شده بود که مکاتبه با ریاست کل دادگستری از تعطیلی موقت کارخانه با ۲۳ نفر کارگرتا تعیین تکلیف نهایی جلوگیری شد.

شرکت امین خرمدشت به دلیل مشکلات زیست محیطی در معرض تعطیلی قرار داشت که با تشکیل جلسه با حضور مدیرکل محیط زیست استان و رفع مشکلات زیست محیطی از تعطیلی موقت کارخانه با ۲۰۰ کارگر تا تعیین تکلیف نهایی جلوگیری به عمل آمد.

شهرک چرم سازی بوئین زهرا (۷ شرکت) به دلیل مشکلات اجرایی با مشکل مواجه شده بود که با تشکیل جلسات متعدد و استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال و پیگیری انشعابات گاز از تعطیلی واحد‌های تولیدی با ۱۰۵ کارگر جلوگیری به عمل آمد.

شرکت گل شیر ارمغان با مشکل معوقات کارگران مواجه شده بود که با تشکیل جلسه قضایی و جلوگیری از خارج شدن دستگاه‌های توقیف شده از تعطیلی شرکت با ۳۰ کارگر جلوگیری به عمل آمد.


شرکت نیک پارس با بدهی به کارگران و بانک از دیگر شرکت‌هایی بود که با مشکل مواجه شده بود؛ با تشکیل جلسات قضایی از تعطیلی شرکت با ۱۰۰ کارگر جلوگیری به عمل آمد و معوقات پرداخت شد.

شرکت آریان شیر با مشکل بانکی و معوقات کارگران مواجه شده بود که جلسات قضایی برای حل مشکل برگزار و نهایتا از تعطیلی شرکت با ۱۵ کارگر جلوگیری به عمل آمد و معوقات پرداخت شد.

اختلاف شرکا شرکت پارس رباط را با مشکل مواجه کرده بود که جلساتی بین شرکا برگزار شد و نهایتا از تعطیلی شرکت با ۱۰ کارگر جلوگیری به عمل آمد.

همچنین تصمیم گیری در خصوص شرکت فولاد آذرتاک خرمدشت، شرکت سرامیک برلیان، شرکت زرین روغن، ایمن ساز فاخر، تک پرس و ژلاتین حلال از دیگر اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان قزوین بوده است.

بیشتر بخوانید: ورود دستگاه قضایی برای رفع مشکلات تنها واحد نساجی خراسان شمالی تصمیم گیری در زمینه حل مسائل مالی و حقوقی مرکز پرورش اسب امین


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واحدهای تولیدی دادگستری استان قزوین اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان قزوین تشکیل جلسات تشکیل جلسات متعدد مواجه شده شده بود که با تشکیل تعیین تکلیف نهایی تعطیلی شرکت واحد های تولیدی تعطیلی موقت دلیل مشکلات تعطیلی واحد تولیدی و صنعتی برگزاری جلسات مشکل مواجه دلیل مشکل اختلاف شرکا جلسات قضایی تصمیم گیری نفر کارگر اقدام شد کارگر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی