Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:17:24 GMT

تصادفی که برای مرد نابینا معجزه رقم زد!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۸۱۴۹

تصادفی که برای مرد نابینا معجزه رقم زد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد اهل روسیه که به مدت بیش از ۲۰ سال نابینا بود پس از یک تصادف رانندگی بینایی‌اش را به دست آورد. بنا به ادعای " جانوسز گوراج"، تنها ۲ هفته پس از تصادف بینایی اش بازگشت. گوراج که اهل  " گورژوف ویلکوپولسکی"، شهری در غرب لهستان است به علت یک واکنش آلرژیک شبکیه چشم راستش دچار آسیب شده بود و چشم چپش نیز فقط قادر به تشخیص نور و اشکال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوراج در مصاحبه‌ای که به تازگی با Polsat News داشت گفت باوجود وقوع این حادثه تصادف در سال ۲۰۱۸،   اما از آن زمان تاکنون دید چشم او بهتر شده است. او گفت: «من روی کاپوت خودرو افتادم و سرم به کاپوت برخورد کرد. سپس روی آن لغزیدم و بر زمین افتادم.»

گوراج بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت. سخنگوی بیمارستان در این باره گفت: «در این سنین خاص شکستگی‌ها خیلی سریع بهبود نمی‌یابد، بنابراین گوراج مجبور شد تا در بیمارستان بستری شود. در آن زمان پزشکان بخاطر جراحات وارده به بدن گوراج، نگران دید او نبودند.»

با این حال بنا به گزارش رسانه‌های محلی در طی مدت ۲ هفته نه تنها جراحات وارده به بدن گوراج بهبود یافت بلکه  بینایی او نیز به طور معجزه آسایی بازگشت. این مامور امنیتی لهستانی که قبلا تنها قادر به دیدن نور و اشکال بود حالا برای دیدن حتی به عینک نیز نیاز ندارد. اتفاقی که موجب  حیرت پزشکان نیز شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لهستان بینایی چشم تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه

به گزارش خبرنگار مهر، در دور رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ اروپا، شامگاه پنجشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رم و لورکوزن در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود لورکوزن به پایان رسید.

لورکوزن یکی از شکست ناپذیرترین تیم‌های این فصل فوتبال جهان است و در این دیدار هم عملکرد بسیار موفقی داشت و در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافع رم موجب شد توپ در درون محوطه جریمه به «گریمالدو» برسد و او هم با یک پاس «فلورین ویرتز» را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا این بازیکن با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه رم بچسباند.

در دقیقه ۷۳ هم «رابرت آندریخ» با یک شوت تماشایی برای بار دوم دروازه رم را باز کرد.

سردار آزمون در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ به جای لوکاکو برای رم به میدان آمد.

در دقیقه ۸۳ آزمون توانست در موقعیتی خطرناک صاحب توپ شود و در حالی که به دروازه لورکوزن نزدیک شده بود با مزاحمت مدافع حریف مواجه شد و نتوانست ضربه آخر را به خوبی روانه دروازه کند و دروازه بان لورکوزن ضربه آرام او را مهار کرد.

نکته قابل توجه برای سردار آزمون این است که او تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن است و به صورت قرضی در رم حضور دارد و این دیدار به نوعی تقابل او با تیم اصلی خودش بود که نتوانست کاری از پیش ببرد.

دیدار برگشت این دو تیم به میزبانی لوزکوزن برگزار خواهد شد و رمی ها برای آنکه بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی شوند به یک معجزه نیاز دارند.

کد خبر 6095400

دیگر خبرها

  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف