Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش بهبهان با هدف برنامه ریزی برای خدمت رسانی مطلوب به میهمانان نوروز ۹۹ با حضور اعضا ستادی تشکیل شد.

او در ادامه با اشاره به پذیرش بیش از ۷ هزار میهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی در نوروز ۹۸، افزود: در سال گذشته با برنامه ریزی منسجم، اصولی و منظم و با همت شبانه روزی اعضا ستادی و عوامل اجرایی در ۱ پایگاه مرکزی و ۱۳ مدرسه طرح اسکان، شرایط فیزیکی مناسبی برای میمهانان نوروزی فراهم آمد که با رضایت مهمانان فرهنگی از سراسر کشور همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور عنوان کرد: سازماندهی نیروی انسانی، آماده سازی فضا، تجهیزات و امکانات رفاهی در پایگاه‌های اسکان، تهیه بسته‌های فرهنگی، راهنما‌های شهری و معرفی جهت به میهمانان در ورودی‌های شهر و ستاد مرکزی و پیش بینی وضعیت اضطراری از مهمترین مواردی است که می‌بایست مورد بحث و بررسی قرار گرفته و سپس اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرآموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: با یاری خداوند متعال فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان بهبهان از ۲۷ اسفند ۹۸ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۹۹ ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول پور ضمن قدردانی از زحمات نیرو‌های ستادی و مدارس طرح اسکان در نوروز ۹۸، گفت: امیدواریم در نوروز ۹۹ نیز بتوانیم با مهیا ساختن تجهیزات و امکانات مطلوب و فضای شاد و دلپذیر و درخور برای فرهنگیان مهمان، میزبان شایسته‌ای باشیم.

او در پایان با اشاره به لزوم به کارگیری کلیه ظرفیت‌ها و نیرو‌های فرهنگی علاقمند و مجرب شهرستان در مراکز اسکان، تاکید کرد و اظهار داشت: معاونت پشتیبانی به عنوان دبیر ستاد اسکان فرهنگیان با برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد، مدیران و سرایداران مدارس طرح اسکان را در جهت ارائه خدمات رفاهی شایسته به مهمانان نوروز ۹۹ توجیه و مهیا سازد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی مهمانان نوروزی اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش بهبهان ستاد اسکان فرهنگیان برنامه ریزی طرح اسکان نوروز ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 

محمدمهدی فداکار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۳ گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و عضو ستاد جوانی جمعیت است و سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش در این حوزه به اندازه همه دستگاه‌ها می‌تواند موثر واقع شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سهم بسزایی می‌تواند در تبیین اهمیت موضوع فرزندآوری داشته باشد، تغییر باور‌های غلط "فرزند کمتر، زندگی بهتر" تا حد زیادی بر عهده آموزش و پرورش است.

استاندار کرمان اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری، اقدامات موثری برای جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌توان انجام داد، از جمله اعطای کمک هزینه درمان ناباروری برای جوانان که کمک خوبی برای فرزندآوری است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به هزینه‌های درمان ناباروری، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در صندوق امداد ولایت قرار گرفته و به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد تا در اختیار خانواده‌ها برای درمان قرار گیرد. 

فداکار، راه‌اندازی اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات را موجب امنیت خاطر مادران شاغل و کم شدن دغدغه فکری آنان دانست.

بنا به اعلام مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه پارسال فراخوان داده شده و یک هزار و ۱۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان