Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@11:40:49 GMT

کارنامه تمام مربیان سرخابی در دربی +جدول

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۸۷۳۴

کارنامه تمام مربیان سرخابی در دربی +جدول

بررسی عملکرد مربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی‌های پایتخت نشان می‌دهد که منصور پورحیدری از استقلال و علی پروین از پرسپولیس به ترتیب بیشترین پیروزی و شکست را در این رقابت‌های تجربه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، روز پنجشبه، نود و یکمین دربی پایتخت در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آمار مسابقات استقلال و پرسپولیس با سوت بیژن حیدری

در ۹۰ دربی گذشته مربیان مخنلفی در دو تیم بودند که روی نیمکت سرخابی‌ها نشستند و هر کدام عملکرد متفاوتی از خود بر جای گذاشتند.

برای استقلال ۱۸ مربی و برای پرسپولیس ۲۶ مربی در شهرآوردهای پایتخت روی نیمکت این دو تیم نشستند. از ۱۸ مربی استقلال، ۶ مربی خارجی بوده‌اند  و از ۲۶ مربی پرسپولیس ۱۸ مربی خارجی روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت در دربی حضور داشتند.

عملکرد مربیان استقلال در دربی‌های پایتخت:

نام تعداد بازی برد مساوی باخت منصور پورحیدری ۱۸ ۶ ۸ ۴ رایکوف ۱۵ ۵ ۵ ۵ پرویز مظلومی ۸ ۴ ۲ ۲ ناصر حجازی ۵ ۰ ۳ ۲ صمد مرفاوی ۴ ۰ ۲ ۲ وینفرد شفر ۴ ۱ ۱ ۲ علی دانایی‌فرد ۴ ۲ ۲ ۰ غلامحسین مظلومی ۲ ۰ ۱ ۱ نصرالله عبداللهی ۲ ۱ ۱ ۰ سکو موروخوف ۲ ۰ ۱ ۱ علیرضا منصوریان ۲ ۱ ۱ ۰ جگیچ ۲ ۱ ۰ ۱ فیروز کریمی ۱ ۰ ۱ ۰ عباس رضوی ۱ ۱ ۰ ۰ حسن عضدی ۱ ۰ ۱ ۰ رولند کخ ۱ ۰ ۱ ۰ آندره‌آ استراماچونی ۱ ۰ ۰ ۱

در جدول زیر منصور پور حیدری با ۶ برد و بیشترین تعداد پیروزی در دربی به دست آورده است و رایکوف با ۵ باخت در ۱۵ بازی که در داربی حضور داشته، بیشترین شکست را متحمل شده است.

عملکرد مربیان پرسپولیس در دربی‌های پایتخت:

نام تعداد بازی برد مساوی باخت علی پروین ۲۶ ۵ ۱۳ ۸ برانکو ایوانکوویچ ۹ ۴ ۳ ۲ آلن راجرز ۷ ۴ ۱ ۲ علی دایی ۵ ۱ ۲ ۲ حمید درخشان ۴ ۲ ۱ ۱ مهراب شاهرخی ۴ ۱ ۲ ۱ حمید استیلی ۳ ۰ ۰ ۳ مصطفی دنیزلی ۳ ۲ ۱ ۰ حسین فکری ۳ ۰ ۲ ۱ پرویز دهداری ۳ ۰ ۲ ۱ همایون بهزادی ۲ ۰ ۰ ۲ بیوک وطن‌خواه ۲ ۱ ۱ ۰ استانکو پابلوکوویچ ۲ ۱ ۱ ۰ وینگو بگوویچ ۲ ۰ ۱ ۱ افشین قطبی ۲ ۰ ۱ ۱ رجبعلی فرامرزی ۱ ۰ ۰ ۱ کونوف ۱ ۰ ۱ ۰ منصور میرآصفی ۱ ۰ ۰ ۱ یورگن گده ۱ ۰ ۰ ۱ زوبل ۱ ۰ ۰ ۱ آری‌هان ۱ ۰ ۱ ۰ نلو وینگادا ۱ ۰ ۱ ۰ زلاتکو کرانچار ۱ ۰ ۱ ۰ مانوئل ژوزه ۱ ۰ ۱ ۰ یحیی گل‌محمدی ۱ ۰ ۱ ۰

در جدول زیر علی پروین با بیشترین حضور خود به عنوان سرمربی در شهرآورد پایتخت، با کسب ۵ برد و ۸ باخت،‌ بیشترین برد و باخت را در داربی تجربه کرده است.

مربیانی که بیشترین پیروزی را در دربی پایتخت تجربه کردند:

نام تعداد برد ۱. منصور پورحیدری ۶ ۲. رایکوف ۵ ۳. علی پروین ۵

مربیانی که بیشترین شکست را در دربی پایتخت متحمل شدند:

نام تعداد شکست ۱. علی پروین ۸ ۲. رایکوف ۵ ۳. منصور پورحیدری ۴

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال سرمربی مربی کارنامه دربی پایتخت دربی91 علی پروین منصور پورحیدری امیر قلعه نویی برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر استقلال و پرسپولیس منصور پورحیدری عملکرد مربیان دربی پایتخت علی پروین نام تعداد روی نیمکت ۱۸ مربی دو تیم ۶ مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم