Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی صالحی صبح چهارشنب در چهارمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار داشت: تاکنون مواردی از جرایم مربوط به انتخابات، تخلف‌ها و رفتارهای خارج از ضوابط قانونی به دادگستری استان ارجاع شده‌است که در شعب ویژه و خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: این ستاد موظف به رصد جرایم و تخلفات انتخاباتی و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همه دستگاه‌های، نظامی، انتظامی، امنیتی، نظارتی و اجرایی مرتبط با انتخابات در این ستاد حضور دارند و تلاش می‌شود در حد توان جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان کاهش یابد.

صالحی تصریح کرد: با افراد و مجموعه‌هایی که بخواهند مشارکت مردم را کاهش دهند یا امنیت برگزاری انتخابات را به خطر اندازند حتماً برخورد خواهد شد.

وی با تأکید مجدد خطاب به اعضای هیأت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات هرمزگان گفت: با رسیدگی سریع و قاطعانه پرونده تخلفات انتخاباتی، مانع از تکرار این تخلفات خواهیم شد.

این مقام قضایی ضمن توصیه به داوطلبان و طرفداران آنان به تبعیت از قانون، ادامه داد: معرفی توانمندی و برنامه‌های نامزدها باید در چارچوب قانون باشد.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با یادآوری اعلام نتیجه نهایی تأیید صلاحیت شدگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، افزود: دستگاه‌های متولی امر انتخابات از جمله نهادهای اجرایی، امنیتی و نظارتی مکلف هستند زمینه رقابت پرشور و قانونمند را برای تأیید صلاحیت شدگان فراهم کنند.

صالحی حضور حداکثری مردم در انتخابات را از نمونه‌های بارز پویایی و صلابت نظام اسلامی برشمرد و بیان داشت: اجرای صحیح فرآیند انتخابات اهمیت بالایی دارد، بنابراین کوچک‌ترین بی دقتی، خطا و اظهار نظر خلاف واقع، خیانت به اعتماد عمومی و سرنوشت کشور است.

رئیس دستگاه قضایی هرمزگان با بیان این که ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در سراسر استان فعال شده است افزود: داوطلبانی که صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان تأیید شده، فقط در مهلت قانونی برای تبلیغات مجاز هستند.

کد خبر 4845009

منبع: مهر

کلیدواژه: علی صالحی دادگستری هرمزگان انتخابات مجلس شورای اسلامی تخلفات انتخاباتی دهه فجر بوشهر انتخابات 98 بارش برف شیراز ایلام شهرکرد ویروس کرونا قزوین خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس جرایم و تخلفات انتخاباتی ستاد پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

مدیر ستاد دیه استان تهران گفت: به مناسبت روز معلم، دانش‌آموزان مجتمع آموزشی «معلم» با اهدای ۳۱ میلیون تومان در پرداخت بدهی سه نفر زندانی سهیم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، عباس کشانی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران مجتمع آموزشی «معلم» ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

وی افزود: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

کشانی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

وی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یاد شده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

لازم به ذکر ست، خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند، همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 748769

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس