Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست اعضای هیئت علمی شورای داوری طرح های توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور با حضور مهندس تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیران ستادی این حوزه در چابهار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نشست اعضای هیئت علمی شورای داوری طرح های توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشور به همت انجمن مردم نهاد عصر نوین و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان صبح امروز 16 بهمن در چابهار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و امیرحسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان و تعدادی دیگر از مدیران ستادی معاون وزیر  را در این سفر همراهی می کنند.

مهندی تندگویان در این نشست اظهار داشت : نخبگان و جوانان کشور ما در حال مهاجرت هستند و این وظیفه ماست تا با حمایت از آنها و سرمایه گذاری بر روی آنها انگیزه فعالیت در آنها را تقویت کنیم. 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر ورزش و جوانان محمد مهدی تندگویان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی مرجعیت علمی 
  • عکس/ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها محور اصلی تعلیم و تربیت اجتماعی هستند