Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صنعت‌ نفت آبادان است. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان،هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌ فارس، روز جمعه 18 بهمن ماه با برگزاری 5 دیدار پایان می‌یابد که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صنعت‌ نفت آبادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن اصفهان باید در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ، به مصاف صنعت‌ نفت آبادان برود، دیداری 6 امتیازی که نتیجه آن علاوه بر ذوب‌آهن و صنعت‌ نفت، برای سایر مدعیان به ویژه شهرخودرو و استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است.

ذوب‌آهن که با پیروزی مقابل پارس جنوبی نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرده بود، هفته گذشته مقابل تراکتور تن به شکست داد و برای بازگشت به لیگ محکوم به کسب 3 امتیاز مقابل صنعت‌ نفت است. صنعت‌ نفتی‌ها نیز که هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست تلخی را پذیرا شدند، برای باقی ماندن در جمع مدعیان چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند.

ذوبی‌ها در حالی آماده نبرد با صنعت‌ نفت می‌شوند که در 18 هفته گذشته 4 برد، 6 تساوی و 8 شکست کسب نموده و با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارند. شاگردان رادولوویچ این هفته باید مقابل تیمی به میدان بروند که در نیم‌فصل دوم 2 شکست پیاپی را تجربه کرده‌ و از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

ذوب‌آهن در بهترین شرایط ممکن به مصاف صنعت‌ نفت می‌رود؛ جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت‌ نفت، روز گذشته قطعی شد تا این تیم عملاً بدون سرمربی و تحت هدایت موقت بهنام سراج به مصاف ذوب‌آهن بیاید. اتفاقی که قطعاً طلایی‌پوشان آبادان را از نظر روحی و روانی دچار تزلزل کرده و فرصت خوبی در اختیار ذوبی‌ها قرار می‌دهد. از طرف دیگر بازگشت حدادی‌فر به تمرینات ذوب‌آهن و بهبود مصدومیت هافبک خلاق ذوبی‌ها، بهترین خبر ممکن برای رادولوویچ محسوب شده و سرمربی مونته‌گرویی ذوبی‌ها با خیال راحت‌تری ترکیب دلخواهش را به میدان می‌فرستد.

با این حال ذوب‌آهن کار سختی را مقابل صنعت‌ نفت پیش‌رو دارد. آنها مقابل تیمی به میدان می‌روند که فوتبال مالکانه و هجومی را به‌ نمایش می‌گذارد و از بازیکنان باکیفیت و زهرداری در فاز هجومی بهره می‌گیرد. صنعت‌ نفت در فاز تهاجمی شرایط بسیار خوبی داشته و در ضد حملات بسیار زهردار و خطرناک ظاهر می‌شود. حضور آقای گل فعلی لیگ، عیسی آل‌کیثر در خط حمله این تیم شرایط صنعت‌ نفتی‌ها را در فاز هجومی بهبود بخشیده و خط حمله طلایی‌پوشان آبادان را زهردار کرده است. در فاز دفاعی اما صنعت‌ نفتی‌ها شرایط خوبی نداشته و خط دفاعی این تیم، پاشنه آشیل طلایی‌پوشان آبادان است.

با این وجود ذوبی‌ها توانایی نتیجه‌گیری مقابل صنعت‌ نفت را دارند. ذوب‌آهن تیمی است که سرعت انتقال توپ مناسبی دارد و همین نکته در کنار قدرت حمل توپ و جنگندگی بالای هافبک‌ها و حضور بازیکنان پرسرعتی مانند اسماعیلی‌فر، منظمی و مهدی‌پور، به تیم رادولوویچ این اجازه را می‌دهد که از خلأهای موجود در خط دفاعی صنعت‌ نفت استفاده کند.

نمایش هفته‌ گذشته ذوب‌آهن نشان داد که تیم رادولوویچ به مرور آمادگی قبلی خود را باز یافته و بازیکنان این تیم با تفکرات سرمربی جدید ذوب‌آهن نسبتاً به هماهنگی رسیده‌اند. ذوبی‌ها با توجه به داشته‌هایشان سعی در ارائه یک فوتبال واکنش‌گرایانه دارند و تلاش می‌کنند تا با پرس سنگین حریف در میانه میدان، اجازه خلق موقعیت خاصی را به تیم مقابل نداده و با حملات سریع و برق‌آسا به ویژه از جناح راست، از خلأهای خط دفاعی تیم مقابل سود ببرند.

سبزپوشان از خط میانی قدرتمندی برخوردار بوده و در فاز تهاجمی، موقعیت‌های بسیاری به وجود می‌آورند، اما عمده مشکل این تیم، فقدان مهاجم تراز اول در پیکان خط حمله ذوب‌آهن است که موجب شده تا ذوبی‌ها بهره چندانی از فرصت‌های به وجود آمده نبرده و به راحتی امتیازات را از دست بدهند.

ذوب‌آهن در فاز دفاعی شرایط قابل قبولی دارد. ذوبی‌ها که در نیم‌فصل نخست اشتباهات زیادی در فاز دفاعی مرتکب شدند، در 2 هفته گذشته شرایط بهتری پیدا کرده و به هماهنگی مناسبی دست پیدا کرده‌اند.

اسکوچیچ مقابل ذوب‌آهن هم روی نیمکت می‌نشینداصفهان| ذوب‌آهن و تراکتور؛ روزنه‌های امیداصفهان| بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان به ذوب‌آهن پیوست

محرومان و مصدومان:

هر 2 تیم برای این دیدار بازیکن محرومی نداشته و با ترکیب کامل به میدان می‌روند، اما ذوب‌آهن محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن اصفهان:

مهدی خلیل، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر، علیرضا منظمی، مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی مهدی‌پور.

سرمربی: میودراگ رادولوویچ

ترکیب احتمالی صنعت‌ نفت آبادان:

ناصر سالاری، عقیل کعبی، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، مهدی حنفی، مسلم مجدمی، محمد اهل‌شاخه، مصطفی احمدی، میلاد جهانی، طالب ریکانی و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: بهنام سراج

برنامه سایر بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

چهارشنبه 16 بهمن ماه

فولاد - شهرخودرو

پنج‌شنبه 17 بهمن ماه

پرسپولیس - استقلال

جمعه 18 بهمن ماه

ذوب‌آهن - صنعت‌ نفت آبادان

ماشین‌سازی - پیکان

سایپا - پارس جنوبی

شاهین شهرداری‌ بوشهر - نساجی

گل‌گهر سیرجان - تراکتور

انتهای پیام/170/ ت

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طلایی پوشان آبادان ذوب آهن اصفهان فاز دفاعی هفته نوزدهم هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر رقابت ها خط دفاعی بهمن ماه نفتی ها نیم فصل خط حمله ذوبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس